This HTML5 document contains 64 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078562%21RIV15-MSM-14410___/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078562%21RIV15-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The knowledge base and its reflection is the main source of the formation and development of teacher professionalism. In nine chapters, this publication focuses on pedagogical knowledge and didactic knowledge. This research monograph is based on the dynamic concept of knowledge that enables deeper understanding of their learning process. Znalostní báze a její reflexe je hlavním zdrojem utváření a rozvíjení učitelovy profesionality. Tato publikace se v devíti kapitolách zaměřuje na znalosti pedagogické a oborově didaktické. Tato výzkumná monografie vychází z dynamického pojetí znalostí, které umožňuje hlouběji pronikat do procesu jejich osvojování. Znalostní báze a její reflexe je hlavním zdrojem utváření a rozvíjení učitelovy profesionality. Tato publikace se v devíti kapitolách zaměřuje na znalosti pedagogické a oborově didaktické. Tato výzkumná monografie vychází z dynamického pojetí znalostí, které umožňuje hlouběji pronikat do procesu jejich osvojování.
dcterms:title
Znalostní báze učitelství Znalostní báze učitelství The knowledge base of teaching
skos:prefLabel
Znalostní báze učitelství The knowledge base of teaching Znalostní báze učitelství
skos:notation
RIV/00216224:14410/14:00078562!RIV15-MSM-14410___
n3:aktivita
n13:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n15:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n5:4652363 n5:4516109 n5:8042497 n5:4309502 n5:9580433 n5:7846088 n5:4643089 n5:6553478 n5:6587887 n5:7356862 n5:1757652 n5:4575032
n3:druhVysledku
n7:B
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
57691
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/14:00078562
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
n3:klicoveSlovo
n14:subjective%20theories n14:teacher n14:reflection n14:research n14:knowledge
n3:kontrolniKodProRIV
[AD54386905A6]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
XX
n3:nazevZdroje
Znalostní báze učitelství
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
12
n3:pocetStranKnihy
111
n3:pocetTvurcuVysledku
12
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2014
n3:tvurceVysledku
Jašková, Jana Nehyba, Jan Šimůnková, Barbora Vystrčil Marková, Petra Pravdová, Blanka Svojanovský, Petr Koubek, Petr Jakešová, Jitka Švec, Vlastimil Cásková, Kateřina Minaříková, Eva Krátká, Jana
s:numberOfPages
111
n11:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
9788021076051
n19:organizacniJednotka
14410