This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075624%21RIV15-MSM-14410___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075624%21RIV15-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Včasná reakce pedagogů na problémy v chování žáků může zabránit jejich rozvoji do formy poruchy chování. Školní prostředí je vhodným intervenčním prostorem, poskytuje nejen sociální, ale i aktivizační procesy, oblasti a faktory. V příspěvku prezentujeme cesty informované intervence s využitím jednoduchého nástroje, který mapuje rizikové oblasti školního života a vymezuje žáky ohrožené rizikem problémů v chování. Nástroj jsme ověřili a standardizovali v dlouhodobém výzkumu. S jeho přispěním může škola informovanou intervencí posilovat pozitivní postoje žáků v riziku k učení a zabránit jejich nezájmu o školu a záškoláctví, následnému rozvoji poruchy chování a ústavní výchově. In the chapter we introduce the tool for early intervention of behavioral diorders in school. It could be used for prevention of residential care placement. Včasná reakce pedagogů na problémy v chování žáků může zabránit jejich rozvoji do formy poruchy chování. Školní prostředí je vhodným intervenčním prostorem, poskytuje nejen sociální, ale i aktivizační procesy, oblasti a faktory. V příspěvku prezentujeme cesty informované intervence s využitím jednoduchého nástroje, který mapuje rizikové oblasti školního života a vymezuje žáky ohrožené rizikem problémů v chování. Nástroj jsme ověřili a standardizovali v dlouhodobém výzkumu. S jeho přispěním může škola informovanou intervencí posilovat pozitivní postoje žáků v riziku k učení a zabránit jejich nezájmu o školu a záškoláctví, následnému rozvoji poruchy chování a ústavní výchově.
dcterms:title
Early Intervention as the prevention of residential care Včasná intervence problémového chování ve škole jako prevence ústavní výchovy Včasná intervence problémového chování ve škole jako prevence ústavní výchovy
skos:prefLabel
Early Intervention as the prevention of residential care Včasná intervence problémového chování ve škole jako prevence ústavní výchovy Včasná intervence problémového chování ve škole jako prevence ústavní výchovy
skos:notation
RIV/00216224:14410/14:00075624!RIV15-MSM-14410___
n3:aktivita
n18:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:cisloPeriodika
5
n3:dodaniDat
n5:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n6:9984852
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
53045
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/14:00075624
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Behavior disorder; disadvantage; at-risk children; drop out; learning achievements; inclusive education; pupil; support; intervention; residential care; research.
n3:klicoveSlovo
n4:learning%20achievements n4:drop%20out n4:pupil n4:research. n4:support n4:residential%20care n4:Behavior%20disorder n4:disadvantage n4:at-risk%20children n4:inclusive%20education n4:intervention
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[8A7DE5E78C20]
n3:nazevZdroje
Prevence
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2014
n3:svazekPeriodika
11/2014
n3:tvurceVysledku
Vojtová, Věra
n3:zamer
n12:MSM0021622443
s:issn
1214-8717
s:numberOfPages
3
n17:organizacniJednotka
14410