This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073948%21RIV15-GA0-14410___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073948%21RIV15-GA0-14410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.capvolomouc.cz/hlavni-menu/sekce/sekce-6/
dcterms:description
Výzkum byl zaměřen na strategie u řečových dovedností (čtení, psaní, mluvení a poslechu) v kontextu dalších proměnných (motivace, styl učení, vliv učitele aj.). Strategie byly sledovány v konkrétních situacích (nikoli obecně) s cílem lépe měřit vazbu strategií na vzdělávací výsledky. Byly zjišťovány pomocí tzv. templates, do nichž žáci zapisovali své výpovědi o tom, jak postupovali při řešení 10 typických úloh standardizovaného jazykového testu KET. Kontextové informace byly zjišťovány pomocí dotazníků. Základní soubor tvořily základní školy s druhým stupněm v Jihomoravském kraji. Náhodný výběr zahrnoval oslovení 27 škol, z nichž byla analyzována data 16 škol. Na úrovni tříd (resp. jazykových skupin) se jednalo o úplný výběr žáků 9. ročníků dané školy, celkem je analyzováno 462 žáků. The research focused on foreign language learner strategies for the four language skills (reading, writing, listening, speaking) in the context of other variables (motivation, learning style, the influence of the teacher etc.). The strategies were analysed in concrete situations (not from the general perspective) in order to better investigate their relation to pupils' achievement. The students completed ten selected tasks from standardised English language test KET and filled in bubble templates in order to report their strategy use. Context information was gained from questionnaires. Data sample consisted of students of the last year of lower secondary compulsory comprehensive education in the region of South-Moravia. The probability sampling included 27 schools, 16 of them were willing to participate. At the class level the sample consisted of all pupils of the 9th grade of the school, i.e. in total 462 pupils. Výzkum byl zaměřen na strategie u řečových dovedností (čtení, psaní, mluvení a poslechu) v kontextu dalších proměnných (motivace, styl učení, vliv učitele aj.). Strategie byly sledovány v konkrétních situacích (nikoli obecně) s cílem lépe měřit vazbu strategií na vzdělávací výsledky. Byly zjišťovány pomocí tzv. templates, do nichž žáci zapisovali své výpovědi o tom, jak postupovali při řešení 10 typických úloh standardizovaného jazykového testu KET. Kontextové informace byly zjišťovány pomocí dotazníků. Základní soubor tvořily základní školy s druhým stupněm v Jihomoravském kraji. Náhodný výběr zahrnoval oslovení 27 škol, z nichž byla analyzována data 16 škol. Na úrovni tříd (resp. jazykových skupin) se jednalo o úplný výběr žáků 9. ročníků dané školy, celkem je analyzováno 462 žáků.
dcterms:title
Typical Sequences and Clusters of Learner´s Strategies at the End of Elementary Compulsory Education in Relation to Solving of Language Taks KET Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET
skos:prefLabel
Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET Typické sekvence a shluky žákovských strategií na konci základního vzdělávání ve vazbě na úspěšnost řešení jazykových úloh KET Typical Sequences and Clusters of Learner´s Strategies at the End of Elementary Compulsory Education in Relation to Solving of Language Taks KET
skos:notation
RIV/00216224:14410/14:00073948!RIV15-GA0-14410___
n3:aktivita
n13:P
n3:aktivity
P(GAP407/12/0432)
n3:dodaniDat
n15:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n6:6779727 n6:6069029 n6:3959961 n6:4303555 n6:8287937
n3:druhVysledku
n11:O
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
51584
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/14:00073948
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
learner strategies; language skills; EFL - English as foreign language; KET test; lower secondary education
n3:klicoveSlovo
n12:language%20skills n12:KET%20test n12:learner%20strategies n12:lower%20secondary%20education n12:EFL
n3:kontrolniKodProRIV
[FD1DB57437D9]
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetTvurcuVysledku
5
n3:projekt
n16:GAP407%2F12%2F0432
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2014
n3:tvurceVysledku
Pešková, Karolína Kostková, Klára Janík, Miroslav Vlčková, Kateřina Švejdíková, Kateřina
n18:organizacniJednotka
14410