This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00074158%21RIV15-MSM-14410___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00074158%21RIV15-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
The book is an outcome of a research project supported by the grant P407/11/0234 provided by the Czech Science Foundation. Cooperation of dr. Tůma was supported by grant EE2.3.30.0009. It aims to contribute to the current state of arts in the field quality in the teaching profession through the research of expert teacher characteristics. The book presents results of research on teacher expertise and on the determinants of its development (in foreign language teaching perspective). The results may provide information critical for reshaping and transforming pre-graduate as well as further teacher education, for setting the standards of quality in teaching and, last but not least, for raising the status of the teaching profession. Kniha je výstupem řešení projektu podpořeného grantem GA ČR P407/11/0234. Spolupráce dr. Tůmy byla podpořena grantem EE2.3.30.0009. Jejím cílem je přispět k současnému stavu poznání kvality v profesi učitele výzkumem charakteristik učitele experta. Kniha představuje výsledky výzkumu expertnosti a determinant jejího rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky). Výstupy přinášejí informace využitelné ve společenské praxi, konkrétně např. pro transformaci přípravného i dalšího vzdělávání učitelů, pro tvorbu standardu kvality v profesi učitele a, v neposlední řadě, mohou přispět ke zvýšení prestiže učitelské profese. Kniha je výstupem řešení projektu podpořeného grantem GA ČR P407/11/0234. Spolupráce dr. Tůmy byla podpořena grantem EE2.3.30.0009. Jejím cílem je přispět k současnému stavu poznání kvality v profesi učitele výzkumem charakteristik učitele experta. Kniha představuje výsledky výzkumu expertnosti a determinant jejího rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky). Výstupy přinášejí informace využitelné ve společenské praxi, konkrétně např. pro transformaci přípravného i dalšího vzdělávání učitelů, pro tvorbu standardu kvality v profesi učitele a, v neposlední řadě, mohou přispět ke zvýšení prestiže učitelské profese.
dcterms:title
Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků) Expert teacher: the nature of expertise and determinants of professional development (in FLT perspective) Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků)
skos:prefLabel
Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků) Expert teacher: the nature of expertise and determinants of professional development (in FLT perspective) Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků)
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00074158!RIV15-MSM-14410___
n6:aktivita
n19:P
n6:aktivity
P(EE2.3.30.0009), P(GAP407/11/0234)
n6:dodaniDat
n13:2015
n6:domaciTvurceVysledku
n10:6779727 n10:6384994 n10:6753817 n10:8648840 n10:7445466 n10:8085242
n6:druhVysledku
n20:B
n6:duvernostUdaju
n14:S
n6:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
112355
n6:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00074158
n6:jazykVysledku
n12:cze
n6:klicovaSlova
teacher expertise; determinants of teacher professional development; research; multiple case study
n6:klicoveSlovo
n7:determinants%20of%20teacher%20professional%20development n7:research n7:multiple%20case%20study n7:teacher%20expertise
n6:kontrolniKodProRIV
[4D146C8EDE37]
n6:mistoVydani
Brno
n6:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n6:nazevZdroje
Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků)
n6:obor
n8:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
6
n6:pocetStranKnihy
237
n6:pocetTvurcuVysledku
6
n6:projekt
n17:EE2.3.30.0009 n17:GAP407%2F11%2F0234
n6:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n6:tvurceVysledku
Tůma, František Janíková, Věra Píšová, Michaela Najvar, Petr Hanušová, Světlana Kostková, Klára
s:numberOfPages
237
n4:hasPublisher
Masarykova univerzita
n9:isbn
9788021066816
n11:organizacniJednotka
14410