This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072967%21RIV14-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072967%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola se zabývá mezioborovým výzkumem role umění, výtvarné tvorby a speciálně pedagogické intervence ve vztahu k rozvoji jedince s postižením. Dynamika současného umění je založena na originalitě, individualitě a autenticitě tvorby, která má přinášet nové hodnoty. Uplatňování vzdělávacích inkluzivních principů a východisek lze zaznamenat rovněž v umělecké i mimoumělecké tvorbě. Výtvarná tvorba žáků tak vytváří ideální prostor pro rozvoj školní inkluze. Kapitola se zabývá mezioborovým výzkumem role umění, výtvarné tvorby a speciálně pedagogické intervence ve vztahu k rozvoji jedince s postižením. Dynamika současného umění je založena na originalitě, individualitě a autenticitě tvorby, která má přinášet nové hodnoty. Uplatňování vzdělávacích inkluzivních principů a východisek lze zaznamenat rovněž v umělecké i mimoumělecké tvorbě. Výtvarná tvorba žáků tak vytváří ideální prostor pro rozvoj školní inkluze. The chapter deals with interdisciplinary research and focuses on the role of art and specialized educational interventions in relation to the development of persons with disabilities in relation to the majority society. The dynamics of contemporary art is based on originality, individuality and authenticity of creation, which bring new value. Similar applications of inclusive education principles can be observed also in the artistic and non-artistic creation. Art works of students in the field of art education support development of school inclusion.
dcterms:title
Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu Individual in the Process of Inclusion Through Art Activities
skos:prefLabel
Individual in the Process of Inclusion Through Art Activities Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072967!RIV14-MSM-14410___
n16:predkladatel
n21:orjk%3A14410
n3:aktivita
n4:P
n3:aktivity
P(EE2.3.30.0009)
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n7:6490573
n3:druhVysledku
n9:C
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
81757
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072967
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
Art; disability; identity; artifact; Art brut; normality; fundamentals of school inclusion; art activities; interdisciplinary research
n3:klicoveSlovo
n5:art%20activities n5:Art n5:identity n5:fundamentals%20of%20school%20inclusion n5:normality n5:disability n5:Art%20brut n5:artifact n5:interdisciplinary%20research
n3:kontrolniKodProRIV
[2F4DB6AF5ACF]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors.
n3:obor
n6:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
156
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n10:EE2.3.30.0009
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n3:tvurceVysledku
Sochor, Pavel
s:numberOfPages
19
n17:hasPublisher
Masarykova univerzita
n11:isbn
9788021066885
n18:organizacniJednotka
14410