This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072966%21RIV14-MSM-14410___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072966%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n8:Vysledek
dcterms:description
The presented text deals with the issue of the preferences of values in individuals with behavioral disorders during adolescence (aged 10–19), in the context of inclusion (inclusive education). Specifically it deals, how the pathology of values can become barriers to learning for adolescents with behavioral diorders. In this text we analyzed the preferences of values (with Rokeach values hierarchy test) in the adolescents with behavioral disorders. These results were subsequently compared with adolescents without behavioral disorders. The aim was to identify and describe differencies in values of both samples. We also mentioned the possibility of using Rokeach values test in practice. Prezentovaný text se zabývá problematikou hodnot jedinců s poruchami chování v období dospívání (ve věku 10–19 let), v kontextu inkluze (resp. inkluzivního vzdělávání). Pojednává se zde o tom, jak se patologie hodnot, mohou stát bariérami ve vzdělávání u jedinců s poruchami chování. Dále jsou v textu analyzovány vybrané hodnoty (pomocí Rokeachova testu hodnot) v souboru dospívajících jedinců s poruchami chování. Získané výsledky jsou následně porovnávány s dospívajícími jedinci bez poruch chování. Cílem výzkumu bylo zjistit a popsat, zda se vyskytují ve vybraných hodnotách rozdíly (mezi adolescenty s poruchami a bez poruch chování). Na základě uvedených zjištění jsou na závěr uvedeny možnosti využití Rokeachova testu hodnot v praxi. Prezentovaný text se zabývá problematikou hodnot jedinců s poruchami chování v období dospívání (ve věku 10–19 let), v kontextu inkluze (resp. inkluzivního vzdělávání). Pojednává se zde o tom, jak se patologie hodnot, mohou stát bariérami ve vzdělávání u jedinců s poruchami chování. Dále jsou v textu analyzovány vybrané hodnoty (pomocí Rokeachova testu hodnot) v souboru dospívajících jedinců s poruchami chování. Získané výsledky jsou následně porovnávány s dospívajícími jedinci bez poruch chování. Cílem výzkumu bylo zjistit a popsat, zda se vyskytují ve vybraných hodnotách rozdíly (mezi adolescenty s poruchami a bez poruch chování). Na základě uvedených zjištění jsou na závěr uvedeny možnosti využití Rokeachova testu hodnot v praxi.
dcterms:title
Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze Attitudes and Values Of Adolescents with Behavioral Disorders as Barrriers of Inclusion
skos:prefLabel
Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze Attitudes and Values Of Adolescents with Behavioral Disorders as Barrriers of Inclusion Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072966!RIV14-MSM-14410___
n8:predkladatel
n9:orjk%3A14410
n3:aktivita
n4:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n18:2051427
n3:druhVysledku
n10:C
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
97718
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072966
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
Barriers; Adolescence; Values; Inclusion; Integration; Pathology of Values; Behavioral Disorders; Attitudes; Rokeach Values Test
n3:klicoveSlovo
n5:Values n5:Attitudes n5:Rokeach%20Values%20Test n5:Inclusion n5:Integration n5:Behavioral%20Disorders n5:Barriers n5:Adolescence n5:Pathology%20of%20Values
n3:kontrolniKodProRIV
[119131EBD427]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors.
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
156
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:tvurceVysledku
Balátová, Kristýna
s:numberOfPages
22
n15:hasPublisher
Masarykova univerzita
n17:isbn
9788021066885
n12:organizacniJednotka
14410