This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072331%21RIV14-MSM-14410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072331%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
This chapter deals with the problem of access to education for teachers of gifted students, touching in this context the content of the teaching profession, pointing out some of the skills and competences of teachers. Indicates whether some aspects of pedagogical diagnostics in the teacher's work with pupils with special educational needs. Chapter is the result of research in schools. Kapitola se zabývá problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků , dotýká se v této souvislosti obsahu učitelské profese, poukazujíce na některé dovednosti a kompetence učitele. Uvádí též některé aspekty pedagogické diagnostiky v práci učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. Kapitola je výsledkem výzkumu na školách. Kapitola se zabývá problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků , dotýká se v této souvislosti obsahu učitelské profese, poukazujíce na některé dovednosti a kompetence učitele. Uvádí též některé aspekty pedagogické diagnostiky v práci učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. Kapitola je výsledkem výzkumu na školách.
dcterms:title
Pedagogická diagnostika v práci učitele s nadanými žáky Pedagogical Diagnostics in teacher's work with gifted pupils Pedagogická diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
skos:prefLabel
Pedagogická diagnostika v práci učitele s nadanými žáky Pedagogická diagnostika v práci učitele s nadanými žáky Pedagogical Diagnostics in teacher's work with gifted pupils
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072331!RIV14-MSM-14410___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A14410
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n8:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n18:8075379
n3:druhVysledku
n13:C
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
95643
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072331
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
gifted student; Education Act; Czech School Inspectorate; special care; Gaussian curve; the pedagogical; validity; empirical research
n3:klicoveSlovo
n4:validity n4:empirical%20research n4:Education%20Act n4:Czech%20School%20Inspectorate n4:Gaussian%20curve n4:gifted%20student n4:the%20pedagogical n4:special%20care
n3:kontrolniKodProRIV
[2E324E3513C6]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Výchova a vzdělávání nadaných žáků
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
221
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2013
n3:tvurceVysledku
Šťáva, Jan
n3:zamer
n19:MSM0021622443
s:numberOfPages
11
n17:hasPublisher
Masarykova univerzita
n6:isbn
9788021065529
n10:organizacniJednotka
14410