This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072210%21RIV14-MSM-14410___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072210%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Publikace Východiska pro speciálně pedagogické intervence v etopedii nenabízí čtenáři pouze téma poruch chování. Uvádí i způsoby, jak takové situace ovlivňovat. Kapitoly vychází z původních výzkumů jednotlivých autorů. Kniha je rozdělena do dvou tematických okruhů. Každý z nich odráží vztah, který mají témata jednotlivých kapitol k průběhu speciálně pedagogické intervence. První část knihy je věnována Východiskům speciálně pedagogické intervence v etopedii a představuje první kroky intervenčního procesu: od vymezení problému až po plánování intervence samotné. Druhá část se věnuje samotnému procesu intervence a je specificky zaměřena na využití výtvarných prostředků v intervenci. Uvádí tři studie, které v různých podobách zpracovávají téma Arteterapie jako prostředek intervence v etopedii. Publikace Východiska pro speciálně pedagogické intervence v etopedii nenabízí čtenáři pouze téma poruch chování. Uvádí i způsoby, jak takové situace ovlivňovat. Kapitoly vychází z původních výzkumů jednotlivých autorů. Kniha je rozdělena do dvou tematických okruhů. Každý z nich odráží vztah, který mají témata jednotlivých kapitol k průběhu speciálně pedagogické intervence. První část knihy je věnována Východiskům speciálně pedagogické intervence v etopedii a představuje první kroky intervenčního procesu: od vymezení problému až po plánování intervence samotné. Druhá část se věnuje samotnému procesu intervence a je specificky zaměřena na využití výtvarných prostředků v intervenci. Uvádí tři studie, které v různých podobách zpracovávají téma Arteterapie jako prostředek intervence v etopedii. Our overall aim, as authors, is to offer a text that is not going to serve only as a source of information but a text that will help to mould the profession. The first part of the book deals with Resources for Special Educational Intervention and explores the first stages of intervention process: starting from the definition of the problem and leading up to the planning phase of intervention itself. The second half of the book addresses the process of intervention specifically focusing on the application of art techniques in intervention. It features three studies that examine the topic of Art Therapy as a Tool of Special Educational Intervention from different angles.
dcterms:title
Východiska pro speciálněpedagogické intervence v etopedii Východiska pro speciálněpedagogické intervence v etopedii Resources for Special Educational Intervention
skos:prefLabel
Resources for Special Educational Intervention Východiska pro speciálněpedagogické intervence v etopedii Východiska pro speciálněpedagogické intervence v etopedii
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072210!RIV14-MSM-14410___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n4:aktivita
n20:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n5:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n7:3296768 n7:9984852
n4:druhVysledku
n13:B
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
115316
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072210
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
special education; special educational needs; individual educational needs; art therapy; behaviora difficulties; at risk children; informed intervention
n4:klicoveSlovo
n6:art%20therapy n6:special%20educational%20needs n6:individual%20educational%20needs n6:informed%20intervention n6:special%20education n6:at%20risk%20children n6:behaviora%20difficulties
n4:kontrolniKodProRIV
[5523CB1B9E2E]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n4:nazevZdroje
Východiska pro speciálněpedagogické intervence v etopedii
n4:obor
n12:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetStranKnihy
109
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n4:tvurceVysledku
Červenka, Karel Vojtová, Věra
n4:zamer
n19:MSM0021622443
s:numberOfPages
109
n14:hasPublisher
Masarykova univerzita
n11:isbn
9788021066175
n10:organizacniJednotka
14410