This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072133%21RIV14-MSM-14410___/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072133%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
V kapitole je prezentována problematika inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole. Jsou stručně představeny jednotlivé kategorie narušené komunikační schopnosti, které jsou nejčastěji diagnostikovány u integrovaných žáků s narušením v oblasti komunikace, dále je vymezena legislativa vztahující se k problematice a možnosti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v České republice. Empirická část kapitoly nabízí výsledky kvalitativního šetření v podobě dvou případových studií. V kapitole je prezentována problematika inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole. Jsou stručně představeny jednotlivé kategorie narušené komunikační schopnosti, které jsou nejčastěji diagnostikovány u integrovaných žáků s narušením v oblasti komunikace, dále je vymezena legislativa vztahující se k problematice a možnosti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v České republice. Empirická část kapitoly nabízí výsledky kvalitativního šetření v podobě dvou případových studií. The chapter presents the issue of inclusive education for pupils with communication disorders in mainstream primary schools. Various types of communication disorders that are most frequently diagnosed in integrated pupils with disruptions in communication are briefly characterized. We also define legislation relating to the issue and education possibilities for pupils with communication disorders in the Czech Republic. The empirical part of the chapter provides the results of qualitative research in the form of two case studies.
dcterms:title
Žáci s narušenou komunikační schopností Žáci s narušenou komunikační schopností Pupils with Communication Disorders
skos:prefLabel
Žáci s narušenou komunikační schopností Pupils with Communication Disorders Žáci s narušenou komunikační schopností
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072133!RIV14-MSM-14410___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n4:aktivita
n20:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n7:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n11:8275785 n11:7678444
n4:druhVysledku
n15:C
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
117735
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072133
n4:jazykVysledku
n10:cze
n4:klicovaSlova
communication disorders; types of communication disorders; disability; pupils with communication disorders; speech and language therapy intervention approaches; integration; inclusion; special counselling centre; education
n4:klicoveSlovo
n5:education n5:special%20counselling%20centre n5:types%20of%20communication%20disorders n5:speech%20and%20language%20therapy%20intervention%20approaches n5:pupils%20with%20communication%20disorders n5:inclusion n5:integration n5:disability n5:communication%20disorders
n4:kontrolniKodProRIV
[526440515991]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools
n4:obor
n19:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetStranKnihy
279
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n4:tvurceVysledku
Klenková, Jiřina Kopečný, Petr
s:numberOfPages
12
n16:hasPublisher
Masarykova univerzita
n13:isbn
9788021066786
n14:organizacniJednotka
14410