This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072130%21RIV14-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072130%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V kapitole je prezentováno vzdělávání žáků s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Je vysvětlen vliv epilepsie na vzdělávání žáka z různých aspektů: psychosociálního, psychologického a pedagogického. Analyzovány jsou faktory jako kognitivní schopnosti, struktura osobnosti a socio-kulturní prostředí, které ovlivňují vývoj a učení žáků s epilepsií, Pozornost je rovněž věnována otázce, proč se u těchto žáků i s průměrným nebo nadprůměrným intelektem, mohou rozvinout obtíže v učení a chování. The chapter presents pupils with epilepsy in mainstream schools. It explains the impact of epilepsy on learning concerning various aspects: psychosocial, psychological and pedagogical aspects. Factors such as cognitive abilities, personality structure and socio-cultural environment are analysed; they influence the development and learning of pupils with epilepsy. Attention is also paid to the question why these pupils of average or above-average intellect can develop difficulties in learning and behaviour. V kapitole je prezentováno vzdělávání žáků s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Je vysvětlen vliv epilepsie na vzdělávání žáka z různých aspektů: psychosociálního, psychologického a pedagogického. Analyzovány jsou faktory jako kognitivní schopnosti, struktura osobnosti a socio-kulturní prostředí, které ovlivňují vývoj a učení žáků s epilepsií, Pozornost je rovněž věnována otázce, proč se u těchto žáků i s průměrným nebo nadprůměrným intelektem, mohou rozvinout obtíže v učení a chování.
dcterms:title
Pupils with Epilepsy in Mainstream Schools Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu
skos:prefLabel
Pupils with Epilepsy in Mainstream Schools Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072130!RIV14-MSM-14410___
n14:predkladatel
n15:orjk%3A14410
n3:aktivita
n13:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n6:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n10:1789961
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
117732
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072130
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
epilepsy; pupils with epilepsy; inclusion; environment for learning; teachers; conspicuousness in behaviour; learning difficulties; school failure; self-control; compensatory measures; individual educational plan; teaching assistants; consulting services
n3:klicoveSlovo
n4:teaching%20assistants n4:epilepsy n4:learning%20difficulties n4:individual%20educational%20plan n4:conspicuousness%20in%20behaviour n4:consulting%20services n4:teachers n4:environment%20for%20learning n4:compensatory%20measures n4:school%20failure n4:inclusion n4:self-control n4:pupils%20with%20epilepsy
n3:kontrolniKodProRIV
[970E250EDC80]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
279
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n3:tvurceVysledku
Vítková, Marie
s:numberOfPages
12
n11:hasPublisher
Masarykova univerzita
n16:isbn
9788021066786
n20:organizacniJednotka
14410