This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072119%21RIV14-MSM-14410___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072119%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V pedopsychiatrických léčebnách je vysoké procento dětí s diagnózou poruch chování či s diagnózami, s nimiž jsou spojené problematické projevy v chování. V kontrastu s tímto faktem je v těchto zařízeních kladen pouze malý důraz na cílenou etopedickou intervenci. Cílem kvalitativní studie, jejíž některé závěry text prezentuje, bylo prozkoumat názory a postoje odborníků na možnosti uplatnění etopedie na dětských odděleních psychiatrických léčeben, příčiny a problémy omezující širší uplatnění této disciplíny a také návrhy, jak tuto situaci řešit. Výsledky studie jsou rozděleny do dvou částí a to do části věnující se vzdělávání současných zaměstnanců a části shrnující možnosti uplatnění etopeda jako člena terapeutického týmu There is a high percentage of children with diagnosis such as behavioral disorders or diagnosis connected with behavioral diffi culties in pedopsychiatric hospitals. In contrast, there is only a little emphasis placed on focused special educational intervention in these institutions. Therefore the aim of this qualitative study was to explore experts' view on possibilities of special educational involvement in children's ward of mental hospital. Study summarizes experts opinions and attitudes, outlines main causes and problems limiting wider application of special needs education, as well as suggestions on how to handle this situation. Results are divided into two parts. First one is focused on education of current employees, second one aims on possible involvement of teacher for children with behavioral diffi culties as a member of a therapeutic team. V pedopsychiatrických léčebnách je vysoké procento dětí s diagnózou poruch chování či s diagnózami, s nimiž jsou spojené problematické projevy v chování. V kontrastu s tímto faktem je v těchto zařízeních kladen pouze malý důraz na cílenou etopedickou intervenci. Cílem kvalitativní studie, jejíž některé závěry text prezentuje, bylo prozkoumat názory a postoje odborníků na možnosti uplatnění etopedie na dětských odděleních psychiatrických léčeben, příčiny a problémy omezující širší uplatnění této disciplíny a také návrhy, jak tuto situaci řešit. Výsledky studie jsou rozděleny do dvou částí a to do části věnující se vzdělávání současných zaměstnanců a části shrnující možnosti uplatnění etopeda jako člena terapeutického týmu
dcterms:title
Možnosti uplatnění etopedie na dětském oddělení psychiatrické léčebny Possible Involvement of Special Educational Strategies within the Pediatric Ward in Mental Hospital Možnosti uplatnění etopedie na dětském oddělení psychiatrické léčebny
skos:prefLabel
Possible Involvement of Special Educational Strategies within the Pediatric Ward in Mental Hospital Možnosti uplatnění etopedie na dětském oddělení psychiatrické léčebny Možnosti uplatnění etopedie na dětském oddělení psychiatrické léčebny
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072119!RIV14-MSM-14410___
n11:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n12:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n9:3296768 n9:3870839
n3:druhVysledku
n14:C
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
89874
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072119
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
special education; special educational needs; teacher for children with behavioral diffi culties; pedopsychiatry; behavioral disorder; behavioral diffi culties
n3:klicoveSlovo
n4:pedopsychiatry n4:behavioral%20disorder n4:special%20education n4:behavioral%20diffi%20culties n4:special%20educational%20needs n4:teacher%20for%20children%20with%20behavioral%20diffi%20culties
n3:kontrolniKodProRIV
[F5C3F3F2B682]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
256
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n3:tvurceVysledku
Havelka, David Červenka, Karel
s:numberOfPages
10
n16:hasPublisher
Masarykova univerzita
n17:isbn
9788021066458
n13:organizacniJednotka
14410