This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072108%21RIV14-MSM-14410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072108%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Cílem této kapitoly je poskytnout obraz praxe v českých školách v oblasti prevence poruch chování na základě analýzy teoretických přístupů a v kontextu pohledu pedagogů. Pro dosažení cíle jsme zvolili kvalitativní design výzkumu a realizovali jsme šest polostrukturovaných rozhovorů na třech základních školách, přičemž na každé škole byl dotazován metodik prevence a třídní učitel. Práce přináší pohled na realizaci prevence poruch chování z hlediska pedagogů a srovnání s teoretickým rámcem. V závěru práce přinášíme doporučení pro pedagogy. Cílem této kapitoly je poskytnout obraz praxe v českých školách v oblasti prevence poruch chování na základě analýzy teoretických přístupů a v kontextu pohledu pedagogů. Pro dosažení cíle jsme zvolili kvalitativní design výzkumu a realizovali jsme šest polostrukturovaných rozhovorů na třech základních školách, přičemž na každé škole byl dotazován metodik prevence a třídní učitel. Práce přináší pohled na realizaci prevence poruch chování z hlediska pedagogů a srovnání s teoretickým rámcem. V závěru práce přinášíme doporučení pro pedagogy. The aim of this chapter is to give a picture of practice in prevention of behavioural disorders in Czech primary schools based on the analysis of theoretical approaches and in the context of a teacher´s point of view. To achieve this goal a qualitative research design was used and six semi-structured interviews on three primary schools were realized. Methodist of prevention and class teacher were interviewed at every school. The paper deals with practical methods of prevention of behavioural disorders from teacher´s point of view and it compares acquired fi ndings with theoretical framework. In the end of the paper we present recommendations for teachers on the basis of this analysis.
dcterms:title
Prevence poruch chování na ZŠ očima pedagogů Behavioural Disorders Prevention in Primary Schoos from the Teachers' Perspective Prevence poruch chování na ZŠ očima pedagogů
skos:prefLabel
Prevence poruch chování na ZŠ očima pedagogů Behavioural Disorders Prevention in Primary Schoos from the Teachers' Perspective Prevence poruch chování na ZŠ očima pedagogů
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072108!RIV14-MSM-14410___
n11:predkladatel
n16:orjk%3A14410
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n17:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n4:9047166 n4:9984852
n3:druhVysledku
n15:C
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
99138
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072108
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
behavioural disorders; risk behaviour; primary prevention; primary school; teacher; research
n3:klicoveSlovo
n5:behavioural%20disorders n5:risk%20behaviour n5:teacher n5:primary%20school n5:primary%20prevention n5:research
n3:kontrolniKodProRIV
[D89B568C553B]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
256
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2013
n3:tvurceVysledku
Livňanská, Pavlína Vojtová, Věra
s:numberOfPages
9
n10:hasPublisher
Masarykova univerzita
n19:isbn
9788021066458
n14:organizacniJednotka
14410