This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072079%21RIV14-MSM-14410___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072079%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
The chapter analyses factors that influence inclusive education of pupils with visual impairments in mainstream schools. The reports of integrated pupils and their perception of inclusion are presented. The survey used qualitative method with a semi-structured interview instrument. The data are processed by open coding method. The chapter reflects the relation of the factors influencing successful inclusion and subjective perception of inclusion by pupils. Kapitola analyzuje faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Jsou prezentovány výpovědi integrovaných žáků se zrakovým postižením a jejich percepce inkluzivního vzdělávání. Výzkumné šetření je kvalitativní, použitá technika je polostrukturovaný rozhovor, který byl proveden v ohniskových skupinách. Data jsou zpracována otevřeným kódováním. Kapitola reflektuje souvislost faktorů ovlivňujících inkluzivní vzdělávání a vlastního vnímání inkluze samotnými žáky. Kapitola analyzuje faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Jsou prezentovány výpovědi integrovaných žáků se zrakovým postižením a jejich percepce inkluzivního vzdělávání. Výzkumné šetření je kvalitativní, použitá technika je polostrukturovaný rozhovor, který byl proveden v ohniskových skupinách. Data jsou zpracována otevřeným kódováním. Kapitola reflektuje souvislost faktorů ovlivňujících inkluzivní vzdělávání a vlastního vnímání inkluze samotnými žáky.
dcterms:title
Inkluze ve škole hlavního vzdělávacího proudu pohledem žáků se zrakovým postižením Inclusion in Mainstream Schools as Seen by Students with Visual Impairments Inkluze ve škole hlavního vzdělávacího proudu pohledem žáků se zrakovým postižením
skos:prefLabel
Inclusion in Mainstream Schools as Seen by Students with Visual Impairments Inkluze ve škole hlavního vzdělávacího proudu pohledem žáků se zrakovým postižením Inkluze ve škole hlavního vzdělávacího proudu pohledem žáků se zrakovým postižením
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072079!RIV14-MSM-14410___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A14410
n3:aktivita
n10:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n6:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n11:8480028
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
80245
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072079
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
school inclusion; social inclusion; factors influencing successful inclusion; pupil with visual impairment; mainstream school; teacher; teaching assistant; peers; parents; regular curriculum; specific curriculum; social relations
n3:klicoveSlovo
n4:mainstream%20school n4:social%20relations n4:parents n4:regular%20curriculum n4:social%20inclusion n4:pupil%20with%20visual%20impairment n4:peers n4:teaching%20assistant n4:teacher n4:factors%20influencing%20successful%20inclusion n4:school%20inclusion n4:specific%20curriculum
n3:kontrolniKodProRIV
[4CAF0D2482F2]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním v základních školách. Students with Disabilities and Health Disadvantages in Primary Schools.
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
159
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n3:tvurceVysledku
Nováková, Zita
n3:zamer
n15:MSM0021622443
s:numberOfPages
20
n19:hasPublisher
Masarykova univerzita
n12:isbn
9788021063044
n21:organizacniJednotka
14410