This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072017%21RIV14-MSM-14410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072017%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The chapter deals with the presentation of the results from particular researches realized in 2007 – 2013 within the research program of the Faculty of Education (Masaryk University) called „Special needs of pupils in context of RVP ZV“, concentrated on the field of hearing impairment. The main fields of interest are education of people with hearing impairment and successful and full integration of them into the social, practical and professional life. Other fields of interest were possibilities of school and social inclusion with help of some projects and workshops, with the aim to raise the knowledge of the public about the hearing impairment. In the text there are also mentioned actual conditions for education of future teachers of pupils with hearing impairment. At concrete case studies of pupils with hearing impairment at mainstream schools there are presented the examples of positive integration. Předkládaná kapitola si klade za cíl prezentovat výsledky dílčích výzkumných šetření realizovaných v letech 2007 – 2013 v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity s názvem „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“ s ohledem na problematiku sluchového postižení. Mezi hlavní oblasti zájmu patří výchova a vzdělání jedinců se sluchovým postižením, na kterou by mělo navazovat úspěšné a plnohodnotné zapojení těchto jedinců do společenského, praktického i profesního života. Mezi další sledované oblasti patřily možnosti dosahování nejen školské, ale i společenské inkluze prostřednictvím různých projektů a workshopů, které mají zvyšovat povědomí laické i odborné veřejnosti o sluchovém postižení. Předkládaná kapitola si klade za cíl prezentovat výsledky dílčích výzkumných šetření realizovaných v letech 2007 – 2013 v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity s názvem „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“ s ohledem na problematiku sluchového postižení. Mezi hlavní oblasti zájmu patří výchova a vzdělání jedinců se sluchovým postižením, na kterou by mělo navazovat úspěšné a plnohodnotné zapojení těchto jedinců do společenského, praktického i profesního života. Mezi další sledované oblasti patřily možnosti dosahování nejen školské, ale i společenské inkluze prostřednictvím různých projektů a workshopů, které mají zvyšovat povědomí laické i odborné veřejnosti o sluchovém postižení.
dcterms:title
Creating Conditions for Inclusive Society and Inclusive Education for Individuals with Hearing Loss Vytváření podmínek pro cestu k inkluzivní společnosti a inkluzivnímu vzdělávání s ohledem na jedince se sluchovým postižením Vytváření podmínek pro cestu k inkluzivní společnosti a inkluzivnímu vzdělávání s ohledem na jedince se sluchovým postižením
skos:prefLabel
Vytváření podmínek pro cestu k inkluzivní společnosti a inkluzivnímu vzdělávání s ohledem na jedince se sluchovým postižením Creating Conditions for Inclusive Society and Inclusive Education for Individuals with Hearing Loss Vytváření podmínek pro cestu k inkluzivní společnosti a inkluzivnímu vzdělávání s ohledem na jedince se sluchovým postižením
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072017!RIV14-MSM-14410___
n8:predkladatel
n20:orjk%3A14410
n3:aktivita
n12:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n6:6052185 n6:2494396
n3:druhVysledku
n21:C
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
115841
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072017
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
inclusion; integration; society; person with hearing impairment; family of child with hearing impairment; special educational center for hearing impaired; education of persons with hearing impairment; social disadvantaged background; consultancy
n3:klicoveSlovo
n5:person%20with%20hearing%20impairment n5:consultancy n5:special%20educational%20center%20for%20hearing%20impaired n5:education%20of%20persons%20with%20hearing%20impairment n5:inclusion n5:family%20of%20child%20with%20hearing%20impairment n5:society n5:social%20disadvantaged%20background n5:integration
n3:kontrolniKodProRIV
[4239946D542B]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb.
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
179
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n3:tvurceVysledku
Doležalová, Lenka Hricová, Lenka
n3:zamer
n16:MSM0021622443
s:numberOfPages
22
n15:hasPublisher
Masarykova univerzita
n7:isbn
9788021066526
n17:organizacniJednotka
14410