This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072000%21RIV14-MSM-14410___/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072000%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola mapuje přehled vybraných testových materiálů v podobě vývojových škál a dotazníků pro rodiče, které jsou v zahraničí běžně užívány a tvoří nezbytnou součást komplexní diagnostiky. Průběžné hodnocení jazykových dovedností dětí se sluchovým postižením se jeví jako velmi důležité, zejména pak pro rodiče. Rodina hraje v oblasti jazykového vývoje dítěte klíčovou roli a práce s vývojovými škálami jí může velmi usnadnit orientovat se v dalších fázích vývoje dítěte a směřovat je k vytýčenému cíli. V kapitole jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které bylo provedeno v měsících leden a červen 2013 u dvou chlapců předškolního věku s těžkým sluchovým postižením. Za hlavní výzkumnou techniku lze označit pozorování a dotazníky určené rodičům chlapců, pracovníkům SPC pro sluchově postižené a učitelkám mateřských škol, kde jsou chlapci vzděláváni. The chapter analyses selected assessment tools such as developmental scales and questionnaires for parents commonly used abroad as an integral part of comprehensive assessment. Ongoing assessment of the language skills in children with hearing impairments appears to be essential, especially for parents. Family plays a key role in the child's language development and using developmental scales can be helpful to understand next developmental stages and to reach set goals. The chapter presents the results of qualitative research conducted in January and June 2013 with two preschool boys with severe hearing loss. The main research technique was the observation and questionnaires for parents of the boys, the staff from the counselling centre for children with hearing impairments and teachers from nursery schools where the boys are educated. Kapitola mapuje přehled vybraných testových materiálů v podobě vývojových škál a dotazníků pro rodiče, které jsou v zahraničí běžně užívány a tvoří nezbytnou součást komplexní diagnostiky. Průběžné hodnocení jazykových dovedností dětí se sluchovým postižením se jeví jako velmi důležité, zejména pak pro rodiče. Rodina hraje v oblasti jazykového vývoje dítěte klíčovou roli a práce s vývojovými škálami jí může velmi usnadnit orientovat se v dalších fázích vývoje dítěte a směřovat je k vytýčenému cíli. V kapitole jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které bylo provedeno v měsících leden a červen 2013 u dvou chlapců předškolního věku s těžkým sluchovým postižením. Za hlavní výzkumnou techniku lze označit pozorování a dotazníky určené rodičům chlapců, pracovníkům SPC pro sluchově postižené a učitelkám mateřských škol, kde jsou chlapci vzděláváni.
dcterms:title
Vývojové škály jako kritéria hodnotící jazykové a sociální dovednosti dětí s těžkým sluchovým postižením Vývojové škály jako kritéria hodnotící jazykové a sociální dovednosti dětí s těžkým sluchovým postižením Developmental Scales as Tools to Assess Language and Social Skills in Children with Severe Hearing Impairments
skos:prefLabel
Vývojové škály jako kritéria hodnotící jazykové a sociální dovednosti dětí s těžkým sluchovým postižením Developmental Scales as Tools to Assess Language and Social Skills in Children with Severe Hearing Impairments Vývojové škály jako kritéria hodnotící jazykové a sociální dovednosti dětí s těžkým sluchovým postižením
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00072000!RIV14-MSM-14410___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A14410
n3:aktivita
n20:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n10:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:3191761
n3:druhVysledku
n6:C
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
116557
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00072000
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
hearing impairment; developmental scales; developmental milesotnes; language skills; social inclusion; auditory perception; expressive language; cognitive development; social communication
n3:klicoveSlovo
n5:auditory%20perception n5:social%20communication n5:hearing%20impairment n5:cognitive%20development n5:social%20inclusion n5:expressive%20language n5:language%20skills n5:developmental%20milesotnes n5:developmental%20scales
n3:kontrolniKodProRIV
[98777B120E7C]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
364
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2013
n3:tvurceVysledku
Horáková, Radka
s:numberOfPages
12
n9:hasPublisher
Masarykova univerzita
n12:isbn
9788021065154
n19:organizacniJednotka
14410