This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071798%21RIV14-MSM-14410___/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071798%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The chapter presents the education of students with epilepsy. Pupils with epilepsy are naturally integrated into primary schools. This chapter also presents the theoretical background and status of teachers in the educational process. There are specifics in the education of students with epilepsy. Text contains recommendations for primary school teachers who have a student with epilepsy in the classroom. At the end of the chapter as case study of pupil with epilepsy.The case study was prepared in the surveys Research project MSM0021622443. Kapitola je věnována výchově a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním se zřetelem na epilepsii. Žáci se zdravotním znevýhodněním, kam patří také žáci s diagnózou epilepsie, jsou přirozeně integrovaní a z pedagogického hlediska jsou považováni za řádné žáky, s ohledem na jejich speciální vzdělávací potřeby, které plynou z jejich onemocnění. V kapitole jsou dále uvedena teoretická východiska řešené problematiky, zdůrazněna je role učitele v edukačním procesu a jsou zde také uvedena určitá specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií. Text obsahuje několik doporučení pro učitele běžných základních škol, kteří se ve svých třídách s žákem s epilepsií setkávají. V závěru kapitoly je jako příklad uvedena případová studie žákyně s epilepsií, která byla zpracována v rámci výzkumných šetření Výzkumného záměru MSM0021622443. Kapitola je věnována výchově a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním se zřetelem na epilepsii. Žáci se zdravotním znevýhodněním, kam patří také žáci s diagnózou epilepsie, jsou přirozeně integrovaní a z pedagogického hlediska jsou považováni za řádné žáky, s ohledem na jejich speciální vzdělávací potřeby, které plynou z jejich onemocnění. V kapitole jsou dále uvedena teoretická východiska řešené problematiky, zdůrazněna je role učitele v edukačním procesu a jsou zde také uvedena určitá specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií. Text obsahuje několik doporučení pro učitele běžných základních škol, kteří se ve svých třídách s žákem s epilepsií setkávají. V závěru kapitoly je jako příklad uvedena případová studie žákyně s epilepsií, která byla zpracována v rámci výzkumných šetření Výzkumného záměru MSM0021622443.
dcterms:title
Specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií Specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií Specific Features in Teaching Pupils with Epilepsy
skos:prefLabel
Specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií Specific Features in Teaching Pupils with Epilepsy Specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00071798!RIV14-MSM-14410___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n4:aktivita
n20:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n15:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n12:7356471
n4:druhVysledku
n13:C
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
106955
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00071798
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
health disadvantage; education and training; epilepsy; pupil; teacher; family; classifications pupil with epilepsy; creative activity; physical activity
n4:klicoveSlovo
n6:teacher n6:epilepsy n6:family n6:pupil n6:health%20disadvantage n6:classifications%20pupil%20with%20epilepsy n6:education%20and%20training n6:physical%20activity n6:creative%20activity
n4:kontrolniKodProRIV
[56B07E727CB4]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools.
n4:obor
n10:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
257
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2013
n4:tvurceVysledku
Fialová, Ilona
n4:zamer
n11:MSM0021622443
s:numberOfPages
20
n9:hasPublisher
Masarykova univerzita
n3:isbn
9788021066465
n14:organizacniJednotka
14410