This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071496%21RIV14-MSM-14410___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071496%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
V příspěvku jsou stručně představeny dvě práce autorek zaměřené na hry, luštění chemických kvízů, křížovek s chemickou problematikou apod. a jsou uvedeny některé zkušenosti s jejich využitím. Již dříve bylo dokázáno, že využití cíleně připravených karetních her ve výuce jednoho konkrétního učiva může zvýšit efektivitu výuky. Pokud jde o vliv na dlouhodobější studijní výsledky, autorky provedly experiment se slibnými výsledky naznačujícími, že by i tímto způsobem mohla motivace hrami být efektivní. Experiment však byl proveden s relativně malým počtem žáků. Byl též učiněn pokus o zjištění vlivu využití motivačních úloh na vztah žáků 8. a 9. třídy základní školy k chemii. Výsledky tohoto experimentu trvajícího 1,5 roku naznačují, že k částečnému kladnému ovlivnění vztahu žáků k chemii skutečně dojít mohlo, přesto však autorky nabádají k opatrné interpretaci výsledků, protože na vztah žáků k vyučovacímu předmětu má vliv celá řada faktorů, jejichž působení nelze zabránit. The paper briefly presents two works of authors focused on games, solving chemical quizzes, crosswords with chemical problems , etc. and some experience with their use . It has previously been shown that the use of purpose-prepared card games in teaching a particular subject matter can increase the effectiveness of teaching. As for the influence on longer-term study results, the authors conducted an experiment with promising results suggesting that in this way could the motivation by games be also effective. However, the experiment was arranged with a relatively small number of pupils. We also attempted to determine the effect of use of motivational tasks on the relationship the 8th and 9th grade pupils of primary school to chemistry. The results of this experiment (lasting 1. V příspěvku jsou stručně představeny dvě práce autorek zaměřené na hry, luštění chemických kvízů, křížovek s chemickou problematikou apod. a jsou uvedeny některé zkušenosti s jejich využitím. Již dříve bylo dokázáno, že využití cíleně připravených karetních her ve výuce jednoho konkrétního učiva může zvýšit efektivitu výuky. Pokud jde o vliv na dlouhodobější studijní výsledky, autorky provedly experiment se slibnými výsledky naznačujícími, že by i tímto způsobem mohla motivace hrami být efektivní. Experiment však byl proveden s relativně malým počtem žáků. Byl též učiněn pokus o zjištění vlivu využití motivačních úloh na vztah žáků 8. a 9. třídy základní školy k chemii. Výsledky tohoto experimentu trvajícího 1,5 roku naznačují, že k částečnému kladnému ovlivnění vztahu žáků k chemii skutečně dojít mohlo, přesto však autorky nabádají k opatrné interpretaci výsledků, protože na vztah žáků k vyučovacímu předmětu má vliv celá řada faktorů, jejichž působení nelze zabránit.
dcterms:title
Kvízy, křížovky a karetní hry jako prostředek motivace v chemii Quizzes, puzzles and card games as a motivation tool in chemistry Kvízy, křížovky a karetní hry jako prostředek motivace v chemii
skos:prefLabel
Kvízy, křížovky a karetní hry jako prostředek motivace v chemii Kvízy, křížovky a karetní hry jako prostředek motivace v chemii Quizzes, puzzles and card games as a motivation tool in chemistry
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00071496!RIV14-MSM-14410___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n3:aktivita
n11:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n4:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:9286500
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
84047
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00071496
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
motivation; chemistry; quizzes; games
n3:klicoveSlovo
n6:quizzes n6:chemistry n6:motivation n6:games
n3:kontrolniKodProRIV
[A094EE02F3B0]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
n3:obor
n20:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2013
n3:tvurceVysledku
Petrů, Michaela Cídlová, Hana
n3:typAkce
n19:CST
n3:zahajeniAkce
2013-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n21:hasPublisher
Masarykova univerzita
n13:isbn
9788021066052
n12:organizacniJednotka
14410