This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071133%21RIV14-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071133%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola analyzuje faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Jsou prezentovány výpovědi integrovaných žáků se zrakovým postižením a jejich percepce inkluzivního vzdělávání. Výzkumné šetření je kvalitativní, použitá technika je polostrukturovaný rozhovor, který byl proveden v ohniskových skupinách. Data jsou zpracována otevřeným kódováním. Kapitola reflektuje souvislost faktorů ovlivňujících inkluzivní vzdělávání a vlastního vnímání inkluze samotnými žáky. The chapter analyses factors that influence inclusive education of pupils with visual impairments in mainstream schools. The reports of integrated pupils and their perception of inclusion are presented. The survey used qualitative method with a semi-structured interview instrument. The data are processed by open coding method. The chapter reflects the relation of the factors influencing successful inclusion and subjective perception of inclusion by pupils. Kapitola analyzuje faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Jsou prezentovány výpovědi integrovaných žáků se zrakovým postižením a jejich percepce inkluzivního vzdělávání. Výzkumné šetření je kvalitativní, použitá technika je polostrukturovaný rozhovor, který byl proveden v ohniskových skupinách. Data jsou zpracována otevřeným kódováním. Kapitola reflektuje souvislost faktorů ovlivňujících inkluzivní vzdělávání a vlastního vnímání inkluze samotnými žáky.
dcterms:title
Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu Reflections on Inclusive Education of Pupils with Visual Impairments in Mainsteram Schools
skos:prefLabel
Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu Reflexe inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu Reflections on Inclusive Education of Pupils with Visual Impairments in Mainsteram Schools
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00071133!RIV14-MSM-14410___
n3:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n4:aktivita
n20:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n7:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n18:8480028
n4:druhVysledku
n15:C
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
101914
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00071133
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
school inclusion; social inclusion; factors influencing successful inclusion; pupil with visual impairment; mainstream school; teacher; teaching assistant; peers; parents; regular curriculum; specific curriculum; social relations
n4:klicoveSlovo
n8:teacher n8:school%20inclusion n8:specific%20curriculum n8:peers n8:social%20relations n8:social%20inclusion n8:factors%20influencing%20successful%20inclusion n8:parents n8:regular%20curriculum n8:teaching%20assistant n8:pupil%20with%20visual%20impairment n8:mainstream%20school
n4:kontrolniKodProRIV
[33862F141D8C]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.
n4:obor
n6:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
319
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n4:tvurceVysledku
Nováková, Zita
n4:zamer
n12:MSM0021622443
s:numberOfPages
16
n9:hasPublisher
Paido
n13:isbn
9788073152451
n19:organizacniJednotka
14410