This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071102%21RIV14-MSM-14410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071102%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n8:Vysledek
dcterms:description
V kapitole se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence. V kapitole prezentujeme výzkumné šetření In this chapter we reflect on the influence of learning styles on teaching students with specific learning difficulties. The teacher as an expert should be able to advise students, their parents, how to prepare for lessons, help the student find their learning style. Learning styles are a tool that students can use in school or in other situations. One of the more frequently used models of learning styles is the intervention model.In the chapter we present research work. V kapitole se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence. V kapitole prezentujeme výzkumné šetření
dcterms:title
Strategies for Teaching Students with Specific Learning Difficulties Focused on Cognitive Learning Styles Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení
skos:prefLabel
Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení Strategies for Teaching Students with Specific Learning Difficulties Focused on Cognitive Learning Styles Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00071102!RIV14-MSM-14410___
n8:predkladatel
n14:orjk%3A14410
n4:aktivita
n10:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n5:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n17:1483633
n4:druhVysledku
n19:C
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
108139
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00071102
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
student with specific learning difficulty; education; strategies; learning styles; intervention
n4:klicoveSlovo
n7:intervention n7:education n7:student%20with%20specific%20learning%20difficulty n7:strategies n7:learning%20styles
n4:kontrolniKodProRIV
[567C8307DF85]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
n4:obor
n9:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
418
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n4:tvurceVysledku
Bartoňová, Miroslava
n4:zamer
n11:MSM0021622443
s:numberOfPages
8
n18:hasPublisher
Paido
n21:isbn
9788073152468
n20:organizacniJednotka
14410