This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071091%21RIV14-MSM-14410___/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071091%21RIV14-MSM-14410___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V kapitole je charakterizována inkluzivní didaktika jako didaktika, která je určená pro heterogenní skupinu žáků ve třídě. Jsou uvedeny její znaky, ke kterým mj. patří koncentrace na žáka a individualizace kurikula v rámci společného vyučování. K vytvoření inkluzivního vyučování lze využít osvědčené alternativní metody, např. otevřené nebo projektové vyučování s jejich aktualizací na historicky nové pedagogicko-didaktické kategorie. V kapitole jsou uvedeny příklady z praxe s využitím projektového vyučování u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. The chapter presents a description of inclusive didactics, didactics designed for a heterogeneous group of pupils in the classroom. We introduce its characteristics, which include among others the concentration on the pupil and individualization of the curriculum within the common teaching. To create an inclusive teaching, it is possible to use the proven alternative methods, such as open or project teaching with their updates to historically new pedagogical-didactic categories. This chapter provides practical examples using project based learning for pupils with special educational needs. V kapitole je charakterizována inkluzivní didaktika jako didaktika, která je určená pro heterogenní skupinu žáků ve třídě. Jsou uvedeny její znaky, ke kterým mj. patří koncentrace na žáka a individualizace kurikula v rámci společného vyučování. K vytvoření inkluzivního vyučování lze využít osvědčené alternativní metody, např. otevřené nebo projektové vyučování s jejich aktualizací na historicky nové pedagogicko-didaktické kategorie. V kapitole jsou uvedeny příklady z praxe s využitím projektového vyučování u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
dcterms:title
Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování Theory and Practice in Inclusive Education with Regard to Inclusive, Open, and Project Based Learning
skos:prefLabel
Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování Theory and Practice in Inclusive Education with Regard to Inclusive, Open, and Project Based Learning
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00071091!RIV14-MSM-14410___
n6:predkladatel
n9:orjk%3A14410
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n16:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n14:1789961
n3:druhVysledku
n15:C
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
110384
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00071091
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
inclusive didactics; inclusive education; individuality; heterogeneity; a pupil with special educational needs; alternative methods; open teaching; project teaching; cooperative learning; mainstream school
n3:klicoveSlovo
n4:open%20teaching n4:inclusive%20didactics n4:individuality n4:cooperative%20learning n4:project%20teaching n4:alternative%20methods n4:a%20pupil%20with%20special%20educational%20needs n4:heterogeneity n4:mainstream%20school n4:inclusive%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[F3555AE1A93C]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
364
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2013
n3:tvurceVysledku
Vítková, Marie
s:numberOfPages
13
n11:hasPublisher
Masarykova univerzita
n20:isbn
9788021065154
n17:organizacniJednotka
14410