This HTML5 document contains 69 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066815%21RIV14-GA0-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066815%21RIV14-GA0-14410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The book introduces the content-focused approach to analysing and improving instruction. The approach is based on empirical research on instruction in various school subjects – videostudies on teaching and learning in the classroom were employed. Research findings are presented in form of didactic case studies from which authors strive to generalize across particular school subjects. The authors believe that the book opens the way towards the improvement of instruction based on reflection, and in the future towards a new (productive) culture of teaching and learning. Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Koncepce je založena na empirickém zkoumání výuky v různých oborech školního vzdělávání s využitím videostudií. Výzkumné poznatky jsou zpracovány do podoby didaktických kazuistik, na jejichž základě autoři směřují k nad-oborovém zobecnění a k začlenění poznatků do stávajících teorií. Autoři věří, že kniha otevírá a konkretizuje cestu k reflektovanému rozvíjení kvality výuky a výhledově snad i k nové (produktivní) kultuře vyučování a učení. Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Koncepce je založena na empirickém zkoumání výuky v různých oborech školního vzdělávání s využitím videostudií. Výzkumné poznatky jsou zpracovány do podoby didaktických kazuistik, na jejichž základě autoři směřují k nad-oborovém zobecnění a k začlenění poznatků do stávajících teorií. Autoři věří, že kniha otevírá a konkretizuje cestu k reflektovanému rozvíjení kvality výuky a výhledově snad i k nové (produktivní) kultuře vyučování a učení.
dcterms:title
Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction
skos:prefLabel
Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00066815!RIV14-GA0-14410___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n3:aktivita
n13:P
n3:aktivity
P(GAP407/11/0262)
n3:dodaniDat
n7:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n4:4330706 n4:8238154 n4:5880386 n4:4867521 n4:9433864 n4:8489319 n4:9580433 n4:3354148 n4:9023089 n4:5987334
n3:druhVysledku
n18:B
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
83979
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00066815
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
quality; quality in education; instructional quality; educational; content; teacher; teacher education; instruction; research
n3:klicoveSlovo
n5:educational n5:quality n5:quality%20in%20education n5:teacher%20education n5:teacher n5:research n5:instructional%20quality n5:content n5:instruction
n3:kontrolniKodProRIV
[17A3DF1C3E54]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Syntézy výzkumu vzdělávání, sv. 1
n3:nazevZdroje
Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
10
n3:pocetStranKnihy
434
n3:pocetTvurcuVysledku
13
n3:projekt
n21:GAP407%2F11%2F0262
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n3:tvurceVysledku
Sliacky, Jiří Vondrová, Naďa Slavík, Jan Šalamounová, Zuzana Lukavský, Jindřich Zlatníček, Pavel Mužík, Vladislav Minaříková, Eva Janko, Tomáš Lokajíčková, Veronika Janík, Tomáš Trna, Josef Šebestová, Simona
s:numberOfPages
434
n19:hasPublisher
Masarykova univerzita
n12:isbn
9788021063495
n10:organizacniJednotka
14410