This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066402%21RIV14-GA0-14410___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066402%21RIV14-GA0-14410___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2013/PedOr13_4_Editorial.pdf
dcterms:description
Cílem tohoto monotematického čísla Pedagogické orientace je prostřednictvím uveřejněných textů iniciovat diskusi, která by vedla k postupné metodologické kultivaci oboru pedagogika, k ujasňování vybraných metodologických otázek a výhledově (snad) k explicitnímu formulování metodologických pravidel jakožto doporučení k realizaci výzkumu a souvisejícímu publikování. Problémem metodologického standardu se zabývají všechny obory, jejichž ambicí je vytváření a aplikace výzkumně podložených poznatků. Aby bylo možné výzkumy považovat za transparentní a zdůvodněné, je třeba vypracovat kritéria jejich kvality a uplatňovat je při jejich posuzování a hodnocení. Tato kritéria mohou být stanovena formou publikovaného standardu, popř. mohou implicitně vyplývat z požadavků kladených redakcemi a recenzenty reprezentativních vědeckých časopisů apod. Jelikož metodologický standard oboru mohou výrazně ovlivňovat „neviditelné“ autority oboru (členové různých odborných grémií, grantových komisí apod. The aim of the methodological volume of journal Pedagogicka Orientace was to initiate discussion about current methodological standards of educational sciences, clarify selected methodological questions, and formulate methodological guidelines for educational research and its publication. Cílem tohoto monotematického čísla Pedagogické orientace je prostřednictvím uveřejněných textů iniciovat diskusi, která by vedla k postupné metodologické kultivaci oboru pedagogika, k ujasňování vybraných metodologických otázek a výhledově (snad) k explicitnímu formulování metodologických pravidel jakožto doporučení k realizaci výzkumu a souvisejícímu publikování. Problémem metodologického standardu se zabývají všechny obory, jejichž ambicí je vytváření a aplikace výzkumně podložených poznatků. Aby bylo možné výzkumy považovat za transparentní a zdůvodněné, je třeba vypracovat kritéria jejich kvality a uplatňovat je při jejich posuzování a hodnocení. Tato kritéria mohou být stanovena formou publikovaného standardu, popř. mohou implicitně vyplývat z požadavků kladených redakcemi a recenzenty reprezentativních vědeckých časopisů apod. Jelikož metodologický standard oboru mohou výrazně ovlivňovat „neviditelné“ autority oboru (členové různých odborných grémií, grantových komisí apod.
dcterms:title
Editorial: ... k metodologickému standardu v pedagogice Editorial: ... k metodologickému standardu v pedagogice Editorial: ... on the methodological standard in educational sciences
skos:prefLabel
Editorial: ... k metodologickému standardu v pedagogice Editorial: ... on the methodological standard in educational sciences Editorial: ... k metodologickému standardu v pedagogice
skos:notation
RIV/00216224:14410/13:00066402!RIV14-GA0-14410___
n3:predkladatel
n19:orjk%3A14410
n4:aktivita
n8:P
n4:aktivity
P(GA13-24456S)
n4:dodaniDat
n17:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n7:5880386 n7:3959961 n7:9212418
n4:druhVysledku
n11:O
n4:duvernostUdaju
n15:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
71219
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/13:00066402
n4:jazykVysledku
n14:cze
n4:klicovaSlova
editorial; educational research; methodology
n4:klicoveSlovo
n6:methodology n6:editorial n6:educational%20research
n4:kontrolniKodProRIV
[D30B668DE743]
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n9:GA13-24456S
n4:rokUplatneniVysledku
n17:2013
n4:tvurceVysledku
Janík, Tomáš Vlčková, Kateřina Knecht, Petr
n12:organizacniJednotka
14410