This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064433%21RIV13-MSM-14410___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064433%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V inkluzívní třídě jsou společně vzdělávány spolu s intaktními dětmi také děti se somatickým, duševním či mentálním postižením, děti cizinců, jedinci s poruchami autistického spektra, s diagnózou vysokého nadání, s poruchami učení nebo pozornosti apod. Vztah tohoto systému vzdělávání ke klíčovým kompetencím je velice transparentní a jasný, silné je hlavně jeho celkové ovlivnění žáků formou této výuky a nejen jejím obsahem. Kapitola se zabývá tvorbou evaluačního nástroje na měření inkluzivního nastavení školy, jedná se o původní výsledky výzkumu. V inkluzívní třídě jsou společně vzdělávány spolu s intaktními dětmi také děti se somatickým, duševním či mentálním postižením, děti cizinců, jedinci s poruchami autistického spektra, s diagnózou vysokého nadání, s poruchami učení nebo pozornosti apod. Vztah tohoto systému vzdělávání ke klíčovým kompetencím je velice transparentní a jasný, silné je hlavně jeho celkové ovlivnění žáků formou této výuky a nejen jejím obsahem. Kapitola se zabývá tvorbou evaluačního nástroje na měření inkluzivního nastavení školy, jedná se o původní výsledky výzkumu. The intact children are educated together with the children having somatic or mental handicap, foreigners‘children, children with autistic spectrum disorders (ASD), gifted children, children with learning difficulties and so on. The relationship between the educational system and key competences is transparent and clear. The influence of pupils by this method of teaching and not only by its content is great. Chapter deals with the creation of evaluation tools to measure inclusive school setting, this is the original research results.
dcterms:title
Inclusion in school and possibilities of its observation Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování
skos:prefLabel
Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování Inclusion in school and possibilities of its observation Inkluze ve škole a možnosti jejího sledování
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00064433!RIV13-MSM-14410___
n7:predkladatel
n16:orjk%3A14410
n3:aktivita
n17:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n9:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n15:4278054
n3:druhVysledku
n14:C
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
141885
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00064433
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
Inclusion; equality in education; research instrument
n3:klicoveSlovo
n10:research%20instrument n10:Inclusion n10:equality%20in%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[2247EC1F8C42]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31
n3:nazevZdroje
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
354
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2012
n3:tvurceVysledku
Tannenbergerová, Monika
s:numberOfPages
12
n6:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
9788021061323
n8:organizacniJednotka
14410