This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064301%21RIV13-MSM-14410___/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064301%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek pojednává o teoretických východiscích, cílech a metodologickém postupu zkoumání procesů, kterými se vytvářejí a rozvíjejí didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. Pro disertační práci je navržen smíšený výzkumný design, kde kvalitativní metoda opakovaného narativního rozhovoru s několika vysokoškolskými učiteli je doplněna kvantitativní metodou dotazníku distribuovaného všem dostupným vysokoškolským učitelům odborného anglického jazyka v České republice. The article deals with the theoretical basis, objectives and methodological procedure of the research related to the processes of creating and developing pedagogical content knowledge of the university novices teaching English for Special Purposes. A mixed research design is determined for the dissertation where the qualitative method of repeated narrative interviews with several university teachers is supplemented by the quantitative method of the questionnaire distributed to all the available university teachers of English for Special Purposes in the Czech Republic. Příspěvek pojednává o teoretických východiscích, cílech a metodologickém postupu zkoumání procesů, kterými se vytvářejí a rozvíjejí didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. Pro disertační práci je navržen smíšený výzkumný design, kde kvalitativní metoda opakovaného narativního rozhovoru s několika vysokoškolskými učiteli je doplněna kvantitativní metodou dotazníku distribuovaného všem dostupným vysokoškolským učitelům odborného anglického jazyka v České republice.
dcterms:title
The methodological issues of the research related to creating and developing pedagogical content knowledge of the university novices teaching English for Special Purposes Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka
skos:prefLabel
Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka The methodological issues of the research related to creating and developing pedagogical content knowledge of the university novices teaching English for Special Purposes Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00064301!RIV13-MSM-14410___
n9:predkladatel
n21:orjk%3A14410
n3:aktivita
n12:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n13:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n19:4516109
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
150054
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00064301
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
pedagogical content knowledge; English for Special Purposes; teacher's professional development; university teacher; novice teacher
n3:klicoveSlovo
n7:teacher%27s%20professional%20development n7:English%20for%20Special%20Purposes n7:university%20teacher n7:novice%20teacher n7:pedagogical%20content%20knowledge
n3:kontrolniKodProRIV
[35256558AA9B]
n3:mistoKonaniAkce
Fakulta humanitných štúdií UTB ve Zlíně
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Young researchers forum: fórum mladých výskumníkov
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n3:tvurceVysledku
Jašková, Jana
n3:typAkce
n4:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
s:numberOfPages
10
n11:hasPublisher
Slovenské pedagogické nakladateľstvo
n15:isbn
9788010023943
n8:organizacniJednotka
14410