This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064217%21RIV13-MSM-14410___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064217%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The chapter contains the results of the research of problem teaching which are closely connected with the possibility of research approach of students to solving a mathematical problem. The problem teaching of Mathematics considers very useful certain topics from Geometry which are closely connected with the possibility of research approach of students to solving mathematical problems. First, there is described the problem of finding different possibilities of solving a certain goniometric equation, in the second part the course of function y = a sin x + b cos x is found, first of all in general way, and then with concrete values of coefficients a, b. There is also shown the suitability of using the mathematical software. In the final part there are a few interesting tasks and problems of goniometric function application. Kapitola obsahuje závěry výzkumu problémového vyučování, úzce související s možnostmi výzkumného přístupu studentů při řešení matematického problému. Pro problémové vyučování v matematice se jako velmi užitečná jeví témata z geometrie, která úzce souvisejí i s možnostmi výzkumného přístupu studentů při řešení matematických problémů. Nejprve je popsán problém nalezení různých možností řešení jisté goniometrické rovnice, v další části je nalezen průběh funkce y = a sin x + b cos x , a to nejprve obecně a potom s konkrétními hodnotami koeficientů a, b. Poukázáno je i na vhodnost využití výpočetní techniky. V závěru je obsaženo několik složitějších úloh na aplikaci goniometrických funkcí. Kapitola obsahuje závěry výzkumu problémového vyučování, úzce související s možnostmi výzkumného přístupu studentů při řešení matematického problému. Pro problémové vyučování v matematice se jako velmi užitečná jeví témata z geometrie, která úzce souvisejí i s možnostmi výzkumného přístupu studentů při řešení matematických problémů. Nejprve je popsán problém nalezení různých možností řešení jisté goniometrické rovnice, v další části je nalezen průběh funkce y = a sin x + b cos x , a to nejprve obecně a potom s konkrétními hodnotami koeficientů a, b. Poukázáno je i na vhodnost využití výpočetní techniky. V závěru je obsaženo několik složitějších úloh na aplikaci goniometrických funkcí.
dcterms:title
Problem Teaching of Mathematics – goniometric functions and geometric imagination Problémové vyučování v matematice – goniometrické funkce a geometrická představivost Problémové vyučování v matematice – goniometrické funkce a geometrická představivost
skos:prefLabel
Problémové vyučování v matematice – goniometrické funkce a geometrická představivost Problémové vyučování v matematice – goniometrické funkce a geometrická představivost Problem Teaching of Mathematics – goniometric functions and geometric imagination
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00064217!RIV13-MSM-14410___
n6:predkladatel
n7:orjk%3A14410
n3:aktivita
n18:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n12:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n4:6459900
n3:druhVysledku
n13:C
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
162273
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00064217
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Goniometric function; goniometric equation; geometric imagination; problem teaching
n3:klicoveSlovo
n10:geometric%20imagination n10:problem%20teaching n10:Goniometric%20function n10:goniometric%20equation
n3:kontrolniKodProRIV
[05B08645DC8D]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuvedeno
n3:nazevZdroje
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
217
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2012
n3:tvurceVysledku
Beránek, Jaroslav
n3:zamer
n21:MSM0021622443
s:numberOfPages
19
n17:hasPublisher
Masarykova univerzita
n11:isbn
9788021061446
n9:organizacniJednotka
14410