This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064188%21RIV13-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064188%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper is devoted to children with speech impairment who attend regular elementary school in the Czech Republic. As part of the research, whose preliminary results are summarized in the text, these students were tracked supportive measures used for meeting their special educational needs. A student with a communication disorder that has been integrated in the elementary school needs to educate in his speech took place appropriate interventions are implemented appropriate teaching methods accepting student individuality, his skills and experience leading to the possibility of success in teaching in the communication process. Emphasis should be put on the methodological support of his teachers and the availability of counseling services for the child and his family at home or school, the student attends or directly to her. Předkládaný článek se věnuje problematice žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu v České republice. V rámci výzkumného šetření, jehož dílčí výsledky jsou v textu shrnuty, byla u těchto žáků sledována podpůrná opatření využívaná pro naplňování jejich speciálních vzdělávacích potřeb. Žák s narušenou komunikační schopností, který byl integrován na základní školu, potřebuje, aby při jeho edukaci probíhala vhodná logopedická intervence, byly zaváděny vhodné výukové metody akceptující žákovu individualitu, jeho schopnosti a možnosti vedoucí k prožitku úspěchu ve výuce i v komunikačním procesu. Důraz by měl být kladen i na metodickou podporu jeho vyučujících a dostupnost poradenských služeb pro dítě i jeho rodinu v místě bydliště nebo základní školy, kterou žák navštěvuje, případně přímo na ní. Předkládaný článek se věnuje problematice žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu v České republice. V rámci výzkumného šetření, jehož dílčí výsledky jsou v textu shrnuty, byla u těchto žáků sledována podpůrná opatření využívaná pro naplňování jejich speciálních vzdělávacích potřeb. Žák s narušenou komunikační schopností, který byl integrován na základní školu, potřebuje, aby při jeho edukaci probíhala vhodná logopedická intervence, byly zaváděny vhodné výukové metody akceptující žákovu individualitu, jeho schopnosti a možnosti vedoucí k prožitku úspěchu ve výuce i v komunikačním procesu. Důraz by měl být kladen i na metodickou podporu jeho vyučujících a dostupnost poradenských služeb pro dítě i jeho rodinu v místě bydliště nebo základní školy, kterou žák navštěvuje, případně přímo na ní.
dcterms:title
Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice Analysis of support for integrated pupils with impaired communication ability in the Czech Republic
skos:prefLabel
Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice Analysis of support for integrated pupils with impaired communication ability in the Czech Republic Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00064188!RIV13-MSM-14410___
n7:predkladatel
n11:orjk%3A14410
n3:aktivita
n9:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n14:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n17:4645030
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
122497
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00064188
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
student with impaired communication abilities; integration; inclusion; support measures; consulting services
n3:klicoveSlovo
n5:integration n5:inclusion n5:support%20measures n5:student%20with%20impaired%20communication%20abilities n5:consulting%20services
n3:kodStatuVydavatele
SK - Slovenská republika
n3:kontrolniKodProRIV
[901325F59978]
n3:nazevZdroje
Špeciálny pedagóg : časopis pre špeciálnopedagogickú teóriu a prax
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2012
n3:svazekPeriodika
roč. 1
n3:tvurceVysledku
Sychrová, Pavla
s:issn
1338-6670
s:numberOfPages
8
n15:organizacniJednotka
14410