This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064088%21RIV13-MSM-14410___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064088%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Dovednosti jako důležité vzdělávací cíle sehrávají významnou úlohu v edukačním procesu. V monografii je vytvořena funkční definice a klasifikace dovedností v chemii a podrobně popsána problematika osvojování dovedností. Teoretické poznatky jsou vysvětleny na konkrétních příkladech a je uvedena jejich aplikace do výuky. Na základě výsledků našich výzkumů jsou navrženy postupy, jak povzbuzovat a motivovat všechny žáky, rozvíjet jednotlivce podle jejich individuálních vzdělávacích potřeb, což umožňuje odkrýt skryté nadání a rozvinout mimořádné nadání. Je vytvořena ucelená nabídka vhodných výukových technik, které mohou učitelé využívat při osvojování dovedností u běžné žákovské populace i nadaných žáků. Dovednosti jako důležité vzdělávací cíle sehrávají významnou úlohu v edukačním procesu. V monografii je vytvořena funkční definice a klasifikace dovedností v chemii a podrobně popsána problematika osvojování dovedností. Teoretické poznatky jsou vysvětleny na konkrétních příkladech a je uvedena jejich aplikace do výuky. Na základě výsledků našich výzkumů jsou navrženy postupy, jak povzbuzovat a motivovat všechny žáky, rozvíjet jednotlivce podle jejich individuálních vzdělávacích potřeb, což umožňuje odkrýt skryté nadání a rozvinout mimořádné nadání. Je vytvořena ucelená nabídka vhodných výukových technik, které mohou učitelé využívat při osvojování dovedností u běžné žákovské populace i nadaných žáků. Skills as important educational objectives play an important role in the educational process. The monograph creates a functional definition and classification of skills in chemistry education and describes in detail the process of skill acquisition. Theoretical findings are explained through specific examples and their implementation in the instruction. On the basis of the findings of our researches, procedures have been designed how to encourage and motivate all students, simultaneously support and develop individual students in accordance with their specific educational needs. This attitude allows us to reveal hidden giftedness and develop exceptional giftedness. A coherent set of appropriate teaching techniques suitable for mainstream student population as well as for gifted students has been created.
dcterms:title
Development of students´ skills in chemistry instruction focusing on gifted students Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané
skos:prefLabel
Development of students´ skills in chemistry instruction focusing on gifted students Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00064088!RIV13-MSM-14410___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A14410
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n4:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n14:6719740
n3:druhVysledku
n5:B
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
166438
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00064088
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
skill; classification of skills in chemistry; giftedness; skill acquisition
n3:klicoveSlovo
n9:giftedness n9:classification%20of%20skills%20in%20chemistry n9:skill n9:skill%20acquisition
n3:kontrolniKodProRIV
[08A5A786FE78]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
153
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2012
n3:tvurceVysledku
Trnová, Eva
n3:zamer
n19:MSM0021622443
s:numberOfPages
153
n10:hasPublisher
Masarykova univerzita
n21:isbn
9788021061361
n7:organizacniJednotka
14410