This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064059%21RIV13-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064059%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Teoretická východiska výzkumného šetření vycházela ze sociálně konstruktivistického přístupu. Cílem kapitoly bylo popsat, vysvětlit a odhalit jazykové konstrukce výkladu sociální reality v tematice výuky romských žáků z pohledu učitelek na vybraných ZŠ v Brně. Metodologické uchopení dat výzkumu bylo uskutečněno nástroji diskursivní analýzy, sběr dat probíhal v rámci polostrukturovaných rozhovorů. Theoretical background of the research was based on the social constructionist approach. Aim of this chapter is to describe, explain and reveal the linguistic construction of social reality in the interpretation of the theme of education of Roma children from the perspective of teachers in selected primary schools in Brno. Methodological grasping research data was carried tools of discourse analysis, data collection was carried out in the framework of semi-structured interviews. Teoretická východiska výzkumného šetření vycházela ze sociálně konstruktivistického přístupu. Cílem kapitoly bylo popsat, vysvětlit a odhalit jazykové konstrukce výkladu sociální reality v tematice výuky romských žáků z pohledu učitelek na vybraných ZŠ v Brně. Metodologické uchopení dat výzkumu bylo uskutečněno nástroji diskursivní analýzy, sběr dat probíhal v rámci polostrukturovaných rozhovorů.
dcterms:title
Discourse analysis of teacher´s opinions at the primary school target to education of social disadvantaged pupils Diskursivní analýza názorů učitelek ZŠ na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků Diskursivní analýza názorů učitelek ZŠ na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
skos:prefLabel
Diskursivní analýza názorů učitelek ZŠ na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků Discourse analysis of teacher´s opinions at the primary school target to education of social disadvantaged pupils Diskursivní analýza názorů učitelek ZŠ na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00064059!RIV13-MSM-14410___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n3:aktivita
n20:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n12:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n13:1923943
n3:druhVysledku
n16:C
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
131505
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00064059
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
discourse analysis; education; construct; opinions of teachers; Roma pupils; secundary socialization
n3:klicoveSlovo
n11:secundary%20socialization n11:Roma%20pupils n11:construct n11:discourse%20analysis n11:education n11:opinions%20of%20teachers
n3:kontrolniKodProRIV
[4CD23B12D44E]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Sociálně pedagogický výzkum
n3:nazevZdroje
Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu
n3:obor
n6:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
225
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2012
n3:tvurceVysledku
Klapko, Dušan
n3:zamer
n15:MSM0021622443
s:numberOfPages
39
n8:hasPublisher
Masarykova univerzita
n7:isbn
9788021060302
n14:organizacniJednotka
14410