This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064011%21RIV13-MSM-14410___/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064011%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek představuje problematiku praktické použitelnosti fenoménu studentský styl učení v každodenní pedagogické praxi. V návaznosti na jeden z hlavních cílů výzkumu sleduje vztah mezi preferovanými styly učení a studijními výsledky studentů anglického jazyka v terciární sféře vzdělávání. This paper presents the issues of the practical usage of the phenomenon ‘EFL learning styles’ in everyday educational practice. In connection with one of the main research aims, it follows the relation between EFL learning styles of adults and their learning outcomes. Příspěvek představuje problematiku praktické použitelnosti fenoménu studentský styl učení v každodenní pedagogické praxi. V návaznosti na jeden z hlavních cílů výzkumu sleduje vztah mezi preferovanými styly učení a studijními výsledky studentů anglického jazyka v terciární sféře vzdělávání.
dcterms:title
RELATION BETWEEN ENGLISH LANGUAGE LEARNERS' LEARING STYLES AND LEARNING OUTCOMES AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX. AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.
skos:prefLabel
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX. AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX. RELATION BETWEEN ENGLISH LANGUAGE LEARNERS' LEARING STYLES AND LEARNING OUTCOMES
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00064011!RIV13-MSM-14410___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n3:aktivita
n14:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n10:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n4:8465584
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
121514
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00064011
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
learning styles; learning outcomes; adult education; EFL (English as a foreign language); foreign language didactics
n3:klicoveSlovo
n12:foreign%20language%20didactics n12:EFL%20%28English%20as%20a%20foreign%20language%29 n12:learning%20styles n12:learning%20outcomes n12:adult%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[512B9D19588C]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2012
n3:tvurceVysledku
Nováková, Ladislava
n3:typAkce
n13:CST
n3:zahajeniAkce
2011-12-01+01:00
s:numberOfPages
10
n15:hasPublisher
Societas Scientiarum Olomucensis II
n9:isbn
9788087533031
n20:organizacniJednotka
14410