This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063986%21RIV13-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063986%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou. This article focuses on the issues of providing speech intervention for pupils with impaired communication ability, who are educated in current types of primary schools of the Czech Republic. The content of this paper summarizes the preliminary results of an investigation, that led to the analysis of pupils with special educational needs in fulfilling of their individual special educational needs. For pupils with impaired communication abilities, that are integrated into mainstream education is necessary to provide the speech therapy. Just the participation of experts knowledgeable in the issue of speech therapy, education and encouraging communication of pupils with impaired communication ability, it is desirable and indispensable. Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou.
dcterms:title
Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
skos:prefLabel
Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063986!RIV13-MSM-14410___
n5:predkladatel
n6:orjk%3A14410
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n13:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n8:1362917 n8:7678444
n3:druhVysledku
n15:J
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
122504
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063986
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; inclusive environment; primary schools
n3:klicoveSlovo
n10:pupil%20with%20impaired%20communication%20ability n10:primary%20schools n10:integration n10:special%20educational%20needs n10:inclusive%20environment
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[320F765DE79B]
n3:nazevZdroje
Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n3:svazekPeriodika
roč. 1
n3:tvurceVysledku
Girglová, Veronika Klenková, Jiřina
s:issn
1338-6670
s:numberOfPages
10
n17:organizacniJednotka
14410