This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063890%21RIV13-MSM-14410___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063890%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n5:Vysledek
dcterms:description
Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakým způsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem. Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakým způsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem. This paper engaged in the assessment of the pupils with specific learning disabilities at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools in the region of South Moravia. It summarizes, how is the importance of the assessment and its possibilities at the contemporary inclusive school. The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM0021622443. There is pedagogical research and a survey concerning the way of the assessment, realized at Czech school with a traditional programme.
dcterms:title
How do you Assess Pupils with Specific Learning Disabilities in Inclusive Foreign Language Teaching Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce
skos:prefLabel
How do you Assess Pupils with Specific Learning Disabilities in Inclusive Foreign Language Teaching Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063890!RIV13-MSM-14410___
n5:predkladatel
n6:orjk%3A14410
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n18:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2987309
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
143307
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063890
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
assessment; teacher; pupil; parents; educational process; foreign language teaching; Russian language; pupil with specific learning disabilities; language portfolio; feed-back; educational research
n3:klicoveSlovo
n4:Russian%20language n4:feed-back n4:teacher n4:foreign%20language%20teaching n4:pupil%20with%20specific%20learning%20disabilities n4:pupil n4:educational%20process n4:language%20portfolio n4:assessment n4:educational%20research n4:parents
n3:kontrolniKodProRIV
[DA1D4C6EC7BA]
n3:mistoKonaniAkce
Nitra
n3:mistoVydani
Nitra
n3:nazevZdroje
Cudzie jazyky a kultúry v škole 9
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2012
n3:tvurceVysledku
Grenarová, Renée
n3:typAkce
n21:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
n3:zamer
n14:MSM0021622443
s:numberOfPages
10
n9:hasPublisher
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Pedagogická fakulta
n19:isbn
9788055801841
n16:organizacniJednotka
14410