This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063851%21RIV13-MSM-14410___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n21http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063851%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The chapter is concerned with the conditions of education in Czech schools focusing on the conditions for the development of communication skills of pupils from linguistically different minority communities in the Czech Republic. In chapter has been publishing research results. The author deals with development trends in immigration over the past twenty years and the relating specific needs of pupils in the area of teaching Czech language and overcoming communication barriers. Kapitola se zabývá podmínkami vzdělávání na českých školách se zaměřením na podmínky pro rozvíjení komunikačních kompetencí žáků z menšinových jazykově odlišných společenství na území České republiky. Obsahem kapitoly bylo publikování výsledků výzkumu. V kapitole jsou charakterizovány vývojové tendence v oblasti imigrace za uplynulé období dvaceti let a s tím související specifické potřeby žáků v oblasti vyučování českého jazyka a překonávání komunikačních bariér. Kapitola se zabývá podmínkami vzdělávání na českých školách se zaměřením na podmínky pro rozvíjení komunikačních kompetencí žáků z menšinových jazykově odlišných společenství na území České republiky. Obsahem kapitoly bylo publikování výsledků výzkumu. V kapitole jsou charakterizovány vývojové tendence v oblasti imigrace za uplynulé období dvaceti let a s tím související specifické potřeby žáků v oblasti vyučování českého jazyka a překonávání komunikačních bariér.
dcterms:title
SOCIÁLNĚ-PEDAGOGICKÉ SOUVISLOSTI ZKOUMÁNÍ SPECIFICKÝCH POTŘEB VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ Z MENŠINOVÝCH SPOLEČENSTVÍ SE ZAMĚŘENÍM NA PŘEKONÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR SOCIAL-PEDAGOGICAL CONTEXT OF THE RESEARCH OF SPECIFIC NEEDS OF EDUCATION OF CHILDREN FROM MINORITY SOCIETIES AIMED AT OVERCOMING COMMUNICATION BARRIERS SOCIÁLNĚ-PEDAGOGICKÉ SOUVISLOSTI ZKOUMÁNÍ SPECIFICKÝCH POTŘEB VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ Z MENŠINOVÝCH SPOLEČENSTVÍ SE ZAMĚŘENÍM NA PŘEKONÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR
skos:prefLabel
SOCIAL-PEDAGOGICAL CONTEXT OF THE RESEARCH OF SPECIFIC NEEDS OF EDUCATION OF CHILDREN FROM MINORITY SOCIETIES AIMED AT OVERCOMING COMMUNICATION BARRIERS SOCIÁLNĚ-PEDAGOGICKÉ SOUVISLOSTI ZKOUMÁNÍ SPECIFICKÝCH POTŘEB VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ Z MENŠINOVÝCH SPOLEČENSTVÍ SE ZAMĚŘENÍM NA PŘEKONÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR SOCIÁLNĚ-PEDAGOGICKÉ SOUVISLOSTI ZKOUMÁNÍ SPECIFICKÝCH POTŘEB VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ Z MENŠINOVÝCH SPOLEČENSTVÍ SE ZAMĚŘENÍM NA PŘEKONÁVÁNÍ KOMUNIKAČNÍCH BARIÉR
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063851!RIV13-MSM-14410___
n8:predkladatel
n15:orjk%3A14410
n5:aktivita
n6:Z
n5:aktivity
Z(MSM0021622443)
n5:dodaniDat
n21:2013
n5:domaciTvurceVysledku
n19:6410286
n5:druhVysledku
n12:C
n5:duvernostUdaju
n20:S
n5:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
168803
n5:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063851
n5:jazykVysledku
n9:cze
n5:klicovaSlova
Education; Czech language; communication skills; special educational needs; ethnic minority; minority education
n5:klicoveSlovo
n7:minority%20education n7:Czech%20language n7:communication%20skills n7:Education n7:ethnic%20minority n7:special%20educational%20needs
n5:kontrolniKodProRIV
[A3DB41C3348B]
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n5:nazevZdroje
SIEGLOVÁ, N., ZÍTKOVÁ, J. et al. Otázky komunikace a téma handicapu se zřetelem k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Questions of Communication and the Topic of Handicap Regarding Pupils with Special Educational Needs.
n5:obor
n17:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetStranKnihy
201
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n21:2012
n5:tvurceVysledku
Martinec, Ivo
n5:zamer
n18:MSM0021622443
s:numberOfPages
6
n16:hasPublisher
Masarykova univerzita
n10:isbn
9788021060531
n11:organizacniJednotka
14410