This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063821%21RIV13-MSM-14410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063821%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola prezentuje teoretická východiska k výzkumu zaměřeného na rozvíjení kompetence k učení přostřednictvím řešení učebních úloh. A dále představuje první verzi vlastního vytvářeného kategoriálního systému o 14 kategoriích, který bude použit ke kvantitativní analýze zastoupení učebních úloh ve výuce vyučovacího předmětu zeměpis z pohledu rozvíjení kompetence k učení. The chapter presents the theorethical backround to research focused on developing learning to learn through solving learning tasks. It also describes the process of development of the first version of a system of 14 categories elaborated for quantitative analysis into learning tasks in Geography lessons from the perspective of developing learning to learn. Kapitola prezentuje teoretická východiska k výzkumu zaměřeného na rozvíjení kompetence k učení přostřednictvím řešení učebních úloh. A dále představuje první verzi vlastního vytvářeného kategoriálního systému o 14 kategoriích, který bude použit ke kvantitativní analýze zastoupení učebních úloh ve výuce vyučovacího předmětu zeměpis z pohledu rozvíjení kompetence k učení.
dcterms:title
Quantitative Analysis of Learning Tasks from Perspective of Developing Learning to Learn in Lessons Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce
skos:prefLabel
Quantitative Analysis of Learning Tasks from Perspective of Developing Learning to Learn in Lessons Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce Kvantitativní analýza učebních úloh z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063821!RIV13-MSM-14410___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A14410
n3:aktivita
n9:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:9023089
n3:druhVysledku
n14:C
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
146157
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063821
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
learning to learn; learning task; geography; cathegorial system; quantitative analysis
n3:klicoveSlovo
n4:learning%20task n4:geography n4:cathegorial%20system n4:learning%20to%20learn n4:quantitative%20analysis
n3:kontrolniKodProRIV
[3A4EFD5AA54C]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31
n3:nazevZdroje
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
354
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n3:tvurceVysledku
Lokajíčková, Veronika
s:numberOfPages
17
n17:hasPublisher
Masarykova univerzita
n18:isbn
9788021061323
n15:organizacniJednotka
14410