This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063682%21RIV13-MSM-14410___/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063682%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
V kapitole tematizujeme problematiku vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Prezentujeme zde závěry kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zmapování a analýza výsledků edukace (klasifikace, hodnocení chování, absence a změn třídního kolektivu) žáků se sociálním znevýhodněním a jejich vývoje v průběhu povinné školní docházky. V návaznosti na zjištění výzkumu jsme specifikovali faktory podpory vzdělávání této specifické skupiny žáků. V kapitole tematizujeme problematiku vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Prezentujeme zde závěry kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zmapování a analýza výsledků edukace (klasifikace, hodnocení chování, absence a změn třídního kolektivu) žáků se sociálním znevýhodněním a jejich vývoje v průběhu povinné školní docházky. V návaznosti na zjištění výzkumu jsme specifikovali faktory podpory vzdělávání této specifické skupiny žáků. This chapter deals with issues of education of socially disadvantaged pupils. We present outcomes of survey which takes form of a quantitative research. Its aim was to map and analyze results of education (classification, behavior assessment, absences and changing classmate group) of socially disadvantaged pupils and a progress of the results during the period of their compulsory school attendance. Furthermore, we introduce factors supporting education of socially disadvantaged pupils.
dcterms:title
Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Factors Supporting Education of Socially Disadvantaged Pupils
skos:prefLabel
Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Factors Supporting Education of Socially Disadvantaged Pupils
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063682!RIV13-MSM-14410___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A14410
n5:aktivita
n20:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n13:2013
n5:domaciTvurceVysledku
n14:9563857
n5:druhVysledku
n6:C
n5:duvernostUdaju
n18:S
n5:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
136120
n5:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063682
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
pupil with social disadvantage; quantitative research; classification; behavior assessment; absences; changing classmate group
n5:klicoveSlovo
n7:quantitative%20research n7:absences n7:behavior%20assessment n7:classification n7:changing%20classmate%20group n7:pupil%20with%20social%20disadvantage
n5:kontrolniKodProRIV
[73D996CD5177]
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n5:nazevZdroje
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.
n5:obor
n19:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetStranKnihy
280
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n5:tvurceVysledku
Presová, Jana
s:numberOfPages
8
n10:hasPublisher
Masarykova univerzita
n4:isbn
9788021061019
n3:organizacniJednotka
14410