This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063680%21RIV13-MSM-14410___/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063680%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Předkládaná kapitola představuje dílčí výsledky pilotního výzkumného šetření zabývajícího se problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Do popředí se dostávají jednotlivé jazykové roviny řečového projevu žáků se specifickými poruchami učení, v tomto případě zaměřené zejména na rovinu morfologicko-syntaktickou. Prezentovány jsou dílčí výsledky komplexnějšího výzkumného šetření, které se zaměřuje na úroveň morfologicko-syntaktické jazykové roviny. Předkládaná kapitola představuje dílčí výsledky pilotního výzkumného šetření zabývajícího se problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Do popředí se dostávají jednotlivé jazykové roviny řečového projevu žáků se specifickými poruchami učení, v tomto případě zaměřené zejména na rovinu morfologicko-syntaktickou. Prezentovány jsou dílčí výsledky komplexnějšího výzkumného šetření, které se zaměřuje na úroveň morfologicko-syntaktické jazykové roviny. The chapter presents results of pilot research. The chapter deals with pupils with specific learning difficulties and their communication disorders. The emphasis is placed on the language levels of speech of children with specific learning difficulties. It is focused on morphological and syntactic language level. The study presents results of comprehensive research survey which is focused on the level of morphological and syntactic language level in pupils with specific learning difficulties.
dcterms:title
Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení Morphosyntactic Language Level in Students with Specific Learning Difficulties
skos:prefLabel
Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení Morphosyntactic Language Level in Students with Specific Learning Difficulties Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063680!RIV13-MSM-14410___
n15:predkladatel
n20:orjk%3A14410
n3:aktivita
n13:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n18:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4875338
n3:druhVysledku
n8:C
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
151822
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063680
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
specific learning difficulties; communication disorder; morphological and syntactic language level; quantitative research; pupils with specific learning difficulties; basic school; special classes; integration
n3:klicoveSlovo
n4:special%20classes n4:communication%20disorder n4:pupils%20with%20specific%20learning%20difficulties n4:integration n4:quantitative%20research n4:specific%20learning%20difficulties n4:morphological%20and%20syntactic%20language%20level n4:basic%20school
n3:kontrolniKodProRIV
[13B5A28AD069]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
280
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2012
n3:tvurceVysledku
Širmerová, Zuzana
s:numberOfPages
9
n9:hasPublisher
Masarykova univerzita
n17:isbn
9788021061019
n19:organizacniJednotka
14410