This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063653%21RIV13-MSM-14410___/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063653%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V příspěvku budou představena vybraná zjištění kvalitativního výzkumu, který se zaměřoval na pohled dětí s poruchami chování na svou vlastní situaci a sebe sama v kontextu jejich „problémovosti“. Příspěvek nabídne vhled do části jejich zkušenosti, do zkušenosti „být problémový“. Terénem výzkumu bylo preventivě výchovné zařízení a participanty byli klienti tohoto zařízení. Budou představeny dva typické postoje těchto dětí vůči změně jejich „problematické“ situace. Jelikož inkluzivní intervence respektuje potřeby dětí, je důležité znát i pohled dětí samotných na svět i sebe sama. Oba typy postojů budou uchopeny právě v kontextu inkluzivní intervence jako odlišnosti, jež zakládají specifické edukační potřeby a jež je při plánování intervence potřeba zohledňovat. The text deals with partial findings of qualitative research focused on children with behavioral disorders and their point of view. The author presents four typical strategies used by these children to adapt to their %22problematic%22 life situation. V příspěvku budou představena vybraná zjištění kvalitativního výzkumu, který se zaměřoval na pohled dětí s poruchami chování na svou vlastní situaci a sebe sama v kontextu jejich „problémovosti“. Příspěvek nabídne vhled do části jejich zkušenosti, do zkušenosti „být problémový“. Terénem výzkumu bylo preventivě výchovné zařízení a participanty byli klienti tohoto zařízení. Budou představeny dva typické postoje těchto dětí vůči změně jejich „problematické“ situace. Jelikož inkluzivní intervence respektuje potřeby dětí, je důležité znát i pohled dětí samotných na svět i sebe sama. Oba typy postojů budou uchopeny právě v kontextu inkluzivní intervence jako odlišnosti, jež zakládají specifické edukační potřeby a jež je při plánování intervence potřeba zohledňovat.
dcterms:title
Different Strategies of Adaptation of Children with behavioral disorders Odlišné strategie adaptace dětí s poruchami chování na „problémové“ situace: Role individuálních odlišností v etopedické edukaci a intervenci Odlišné strategie adaptace dětí s poruchami chování na „problémové“ situace: Role individuálních odlišností v etopedické edukaci a intervenci
skos:prefLabel
Odlišné strategie adaptace dětí s poruchami chování na „problémové“ situace: Role individuálních odlišností v etopedické edukaci a intervenci Odlišné strategie adaptace dětí s poruchami chování na „problémové“ situace: Role individuálních odlišností v etopedické edukaci a intervenci Different Strategies of Adaptation of Children with behavioral disorders
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063653!RIV13-MSM-14410___
n5:predkladatel
n6:orjk%3A14410
n4:aktivita
n20:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n13:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n18:3296768
n4:druhVysledku
n12:D
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n22:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
155874
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063653
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
behavioral disorders; labeling; intervention; special education
n4:klicoveSlovo
n7:labeling n7:special%20education n7:intervention n7:behavioral%20disorders
n4:kontrolniKodProRIV
[1C4DCF8D7CDE]
n4:mistoKonaniAkce
Záhorská Bystrica, Slovenská republika
n4:mistoVydani
Bratislava
n4:nazevZdroje
Križovatky III : Prevýchova včera a dnes. A zajtra?
n4:obor
n10:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n4:tvurceVysledku
Červenka, Karel
n4:typAkce
n14:EUR
n4:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
n4:zamer
n16:MSM0021622443
s:numberOfPages
5
n9:hasPublisher
FICE v SR - Medzinárodná spoločnosť výchovných komunít
n19:isbn
9788096925360
n11:organizacniJednotka
14410