This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063652%21RIV13-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063652%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The author describes four adaptation strategies of children with behavioural difficulties or with conduct disorder. The strategies were described within author's qualitative reserarch. These strategies are taken as specific individual differences that constitute individual educational needs of these children, serving as a basis of informed intervention. Informed intervention respects these individual educational needs and one of its aims is to meet them. Autor se v textu věnuje čtyřem postojovým adaptačním strategií dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování. Navazuje tak na závěry svého kvalitativního výzkumu, zaměřeného na pohled těchto dětí na své chování a situaci. Strategie jsou v textu uchopeny coby specifické odlišnosti „problémových“ dětí. Jako odlišnosti jsou tyto strategie jedním z východisek pro tzv. informovanou intervenci, neboť potenciálně i reálně zakládají zvláštní individuální edukační potřeby těchto dětí. Efektivní intervenční strategie by měla podobné odlišnosti a potřeby respektovat a využívat je při plánování a realizaci na dítě zaměřené intervence. Autor se v textu věnuje čtyřem postojovým adaptačním strategií dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování. Navazuje tak na závěry svého kvalitativního výzkumu, zaměřeného na pohled těchto dětí na své chování a situaci. Strategie jsou v textu uchopeny coby specifické odlišnosti „problémových“ dětí. Jako odlišnosti jsou tyto strategie jedním z východisek pro tzv. informovanou intervenci, neboť potenciálně i reálně zakládají zvláštní individuální edukační potřeby těchto dětí. Efektivní intervenční strategie by měla podobné odlišnosti a potřeby respektovat a využívat je při plánování a realizaci na dítě zaměřené intervence.
dcterms:title
Strategie adaptace dětí s „problémovým“ chování a jejich úloha v rámci informované intervence Strategie adaptace dětí s „problémovým“ chování a jejich úloha v rámci informované intervence Different Adaptation Strategies of Children with “Problematic” Behaviour and the Role of These Strategies within the Process of Informed Intervention
skos:prefLabel
Different Adaptation Strategies of Children with “Problematic” Behaviour and the Role of These Strategies within the Process of Informed Intervention Strategie adaptace dětí s „problémovým“ chování a jejich úloha v rámci informované intervence Strategie adaptace dětí s „problémovým“ chování a jejich úloha v rámci informované intervence
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063652!RIV13-MSM-14410___
n8:predkladatel
n18:orjk%3A14410
n3:aktivita
n7:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n17:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n5:3296768
n3:druhVysledku
n16:C
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
171571
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063652
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
children with behavioural difficulties; conduct disorder; adaptation strategies; informed intervention; individual educational need.
n3:klicoveSlovo
n15:children%20with%20behavioural%20difficulties n15:adaptation%20strategies n15:informed%20intervention n15:conduct%20disorder n15:individual%20educational%20need.
n3:kontrolniKodProRIV
[90017BA2474F]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování
n3:obor
n21:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
193
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2012
n3:tvurceVysledku
Červenka, Karel
n3:zamer
n11:MSM0021622443
s:numberOfPages
7
n19:hasPublisher
MUNI PRESS
n14:isbn
9788021061347
n9:organizacniJednotka
14410