This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063557%21RIV13-MSM-14410___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063557%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Publikace se zabývá problematikou sluchového postižení, především oblastí komunikačních možností jedinců se sluchovým postižením, kteří se v důsledku komunikační bariéry, vzniklé z nedostatku nebo nepřítomnosti akustické zpětné vazby, setkávají s překážkami v komunikaci ve všech oblastech života. Jednou z hlavních oblastí, které je publikace věnována, je terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením, jeho specifika, komunikační techniky užívané mezi vyučujícími na vysoké škole a studenty se sluchovým postižením. Monografie je členěná do pěti kapitol a obsahuje část teoretickou a empirickou. Empirickou část tvoří čtvrtá a pátá kapitola. Dominantním cílem provedeného výzkumu bylo analyzovat postoje vysokoškolských učitelů na všech fakultách Masarykovy univerzity k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením a vytvoření manuálu základních postupů jednání se studentem se sluchovým postižením na vysoké škole. Dále jsou uvedeny případové studie osob se sluchovým postižením. The book focuses on hearing impairment, namely communication of persons with hearing impairment. These persons experience significant barriers in all spheres of communication due to absence or lack of acoustic feedback. The one of the general dilemma is the tertiary education of hearing impaired students, its specificity, communicative techniques used by the university teachers and the students with hearing impairment. The book is divided into five chapters and includes theoretical as well as empirical findings. The fourth and fifth chapter present the research design and outcomes. The main goal of the research was to analyse attitudes of university lecturers at all faculties of the Masaryk University towards education of students with hearing impairment and elaboration of a manual of basic ways of communication with university students with hearing impairment. One of these chapters offers case studies of persons with hearing impairment. Publikace se zabývá problematikou sluchového postižení, především oblastí komunikačních možností jedinců se sluchovým postižením, kteří se v důsledku komunikační bariéry, vzniklé z nedostatku nebo nepřítomnosti akustické zpětné vazby, setkávají s překážkami v komunikaci ve všech oblastech života. Jednou z hlavních oblastí, které je publikace věnována, je terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením, jeho specifika, komunikační techniky užívané mezi vyučujícími na vysoké škole a studenty se sluchovým postižením. Monografie je členěná do pěti kapitol a obsahuje část teoretickou a empirickou. Empirickou část tvoří čtvrtá a pátá kapitola. Dominantním cílem provedeného výzkumu bylo analyzovat postoje vysokoškolských učitelů na všech fakultách Masarykovy univerzity k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením a vytvoření manuálu základních postupů jednání se studentem se sluchovým postižením na vysoké škole. Dále jsou uvedeny případové studie osob se sluchovým postižením.
dcterms:title
Tertiary education of students with hearing impairment in the Czech republic Terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením v České republice Terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením v České republice
skos:prefLabel
Tertiary education of students with hearing impairment in the Czech republic Terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením v České republice Terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením v České republice
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063557!RIV13-MSM-14410___
n14:predkladatel
n16:orjk%3A14410
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n18:2494396
n3:druhVysledku
n15:B
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
173906
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063557
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
person with hearing impaired; deaf; communication of persons with hearing impairment; lip reading; czech sign language; interpreter of sign language; education of pupils with hearing impairment in the Czech Republic
n3:klicoveSlovo
n4:czech%20sign%20language n4:communication%20of%20persons%20with%20hearing%20impairment n4:interpreter%20of%20sign%20language n4:lip%20reading n4:deaf n4:person%20with%20hearing%20impaired n4:education%20of%20pupils%20with%20hearing%20impairment%20in%20the%20Czech%20Republic
n3:kontrolniKodProRIV
[BAC0623D24B6]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením v České republice
n3:obor
n20:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
199
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:tvurceVysledku
Doležalová, Lenka
s:numberOfPages
199
n11:hasPublisher
Masarykova univerzita
n6:isbn
9788021059931
n10:organizacniJednotka
14410