This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063144%21RIV13-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063144%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Problémy v chování provází velmi často nedostatečné školní výkony žáka způsobené specifickými poruchami učení. Není zřejmé, která z těchto bariér v jeho vzdělávání je primární, určující. Zřejmá je však potřeba podpory učebních strategií takového žáka, aby nedocházelo k omezení jeho čtenářské gramotnosti jako významného postředku učení. V kapitole prezentujeme výstupy z pilotního výzkumu o využívání informační technologie a specializovaných programů pro podporu učení a čtenářských kompetencí žáků ohrožených těmito bariérami. Problémy v chování provází velmi často nedostatečné školní výkony žáka způsobené specifickými poruchami učení. Není zřejmé, která z těchto bariér v jeho vzdělávání je primární, určující. Zřejmá je však potřeba podpory učebních strategií takového žáka, aby nedocházelo k omezení jeho čtenářské gramotnosti jako významného postředku učení. V kapitole prezentujeme výstupy z pilotního výzkumu o využívání informační technologie a specializovaných programů pro podporu učení a čtenářských kompetencí žáků ohrožených těmito bariérami. Behavioural disorder is very often connected with poor academic achievements based on learning disorders. It is not known which of these barriers in child’s education is the determining one. However, it is clear that learning strategies support is needed to avoid pupil’s literacy problems, as literacy is the main tool for learning. In this chapter we present the pilot research outcomes informing about the way information in education is used to support learning and reading of pupils at risk of such barriers.
dcterms:title
Podpora učení žáků v riziku Podpora učení žáků v riziku Learning strategies support for at-risk pupils
skos:prefLabel
Podpora učení žáků v riziku Podpora učení žáků v riziku Learning strategies support for at-risk pupils
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063144!RIV13-MSM-14410___
n5:predkladatel
n20:orjk%3A14410
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n12:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n19:9984852
n3:druhVysledku
n10:C
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
159175
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063144
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
behavioural difficulties; specific learning disorders; literacy; information technologies; academic achievement; computer; teaching; learning; support; formativ assessment
n3:klicoveSlovo
n4:formativ%20assessment n4:learning n4:specific%20learning%20disorders n4:academic%20achievement n4:teaching n4:information%20technologies n4:literacy n4:support n4:computer n4:behavioural%20difficulties
n3:kontrolniKodProRIV
[AE87EB7259BF]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuvedeno
n3:nazevZdroje
Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování
n3:obor
n6:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
193
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2012
n3:tvurceVysledku
Vojtová, Věra
n3:zamer
n13:MSM0021622443
s:numberOfPages
8
n21:hasPublisher
Masarykova univerzita
n11:isbn
9788021061347
n18:organizacniJednotka
14410