This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063142%21RIV13-MSM-14410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063142%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní tematickou linií textu je role individuálních odlišností dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování v procesu plánování tzv. informované intervence, které autoři vymezili ve svém výzkumu. Tyto odlišnosti však v tomto textu autor nechápe jako „příčiny“ či projevy „problémového“ chování, o jejichž eliminaci by se měly intervenční praktiky snažit. Individuální odlišnosti chápe jako východisko pro identifikaci individuálních edukačních potřeb těchto dětí. Identifikace odlišností a na nich založené následné vyvození edukačních potřeb představují dva výchozí kroky strategií informované intervence. Zájem informované intervence o specifika dítěte a jeho životní situace cílí na využívání přirozených zdrojů ať už dítěte samotného nebo jeho blízkého sociálního okolí. Hlavní tematickou linií textu je role individuálních odlišností dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování v procesu plánování tzv. informované intervence, které autoři vymezili ve svém výzkumu. Tyto odlišnosti však v tomto textu autor nechápe jako „příčiny“ či projevy „problémového“ chování, o jejichž eliminaci by se měly intervenční praktiky snažit. Individuální odlišnosti chápe jako východisko pro identifikaci individuálních edukačních potřeb těchto dětí. Identifikace odlišností a na nich založené následné vyvození edukačních potřeb představují dva výchozí kroky strategií informované intervence. Zájem informované intervence o specifika dítěte a jeho životní situace cílí na využívání přirozených zdrojů ať už dítěte samotného nebo jeho blízkého sociálního okolí. Individual diff erences between children with behavioural diffi culties or children with conduct disorder are dealt with in the text not as causes of „problematic“ behaviour but as a starting point from which to identify individual educational needs of these children. Identifi cation of individual diff erences and individual needs are two basic steps of the process of informed intervention.
dcterms:title
Individual need as a basis of educational strategies of children with behavioural difficulties or with conduct disorder Potřeba jako zdroj edukačních strategií u dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování Potřeba jako zdroj edukačních strategií u dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování
skos:prefLabel
Individual need as a basis of educational strategies of children with behavioural difficulties or with conduct disorder Potřeba jako zdroj edukačních strategií u dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování Potřeba jako zdroj edukačních strategií u dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063142!RIV13-MSM-14410___
n5:predkladatel
n12:orjk%3A14410
n3:aktivita
n14:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n17:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n7:3296768 n7:9984852
n3:druhVysledku
n4:C
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
160379
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063142
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
children with behavioural diffi culties; conduct disorder; special education; informed intervention; individual educational need; labelling
n3:klicoveSlovo
n10:special%20education n10:conduct%20disorder n10:labelling n10:informed%20intervention n10:individual%20educational%20need n10:children%20with%20behavioural%20diffi%20culties
n3:kontrolniKodProRIV
[0EDCC2F7CEAF]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování
n3:obor
n21:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
193
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2012
n3:tvurceVysledku
Červenka, Karel Vojtová, Věra
n3:zamer
n11:MSM0021622443
s:numberOfPages
8
n18:hasPublisher
MUNI PRESS
n19:isbn
9788021061347
n6:organizacniJednotka
14410