This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063116%21RIV13-MSM-14410___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063116%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Autor se v textu věnuje roli, kterou má sebevnímání dětí s poruchami chování v rámci sociálních vztahů. Propojuje dílčí zjištění kvantitativního výzkumu Věry Vojtové (2010), která zjistila odlišnosti v sebevnímání mezi dětmi s problémy v chování a s poruchami chování a jejich spolužáky, s dílčími zjištěními autorova kvalitativního výzkumu, která se týkají způsobů, jimiž děti s prouchami chování interpretují reakce druhých. Teoretickým východiskem pro propojení těchto zjištění je Bandurův koncept recipročního determinismu. Autor se v textu věnuje roli, kterou má sebevnímání dětí s poruchami chování v rámci sociálních vztahů. Propojuje dílčí zjištění kvantitativního výzkumu Věry Vojtové (2010), která zjistila odlišnosti v sebevnímání mezi dětmi s problémy v chování a s poruchami chování a jejich spolužáky, s dílčími zjištěními autorova kvalitativního výzkumu, která se týkají způsobů, jimiž děti s prouchami chování interpretují reakce druhých. Teoretickým východiskem pro propojení těchto zjištění je Bandurův koncept recipročního determinismu. The text examines role of self-perception of children with behavioral disorder within their relationships. Author interprets some of the findings of two researches on perspectives of childeren with BD and does so on the basis of Bandura‘s reciprocal determinism concept. The issue of self-perception of children with BD is not associated with their behavior only but with reactions of their social enviroment as well.
dcterms:title
„… si mě vůbec nevšímá…“: Sebevnímání „problémových“ dětí v sociálních vztazích „… si mě vůbec nevšímá…“: Sebevnímání „problémových“ dětí v sociálních vztazích „…she does´nt pay attention to me…“: Self-perception of „problematic“ Children within their Relationships
skos:prefLabel
„… si mě vůbec nevšímá…“: Sebevnímání „problémových“ dětí v sociálních vztazích „…she does´nt pay attention to me…“: Self-perception of „problematic“ Children within their Relationships „… si mě vůbec nevšímá…“: Sebevnímání „problémových“ dětí v sociálních vztazích
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063116!RIV13-MSM-14410___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A14410
n3:aktivita
n17:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n4:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:3296768
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
167783
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063116
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
behavioral disorder; behavioral difficulties; reciprocal determinism; children at risk
n3:klicoveSlovo
n6:children%20at%20risk n6:reciprocal%20determinism n6:behavioral%20difficulties n6:behavioral%20disorder
n3:kontrolniKodProRIV
[FCC883B6216D]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
266
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2012
n3:tvurceVysledku
Červenka, Karel
s:numberOfPages
11
n13:hasPublisher
Masarykova univerzita
n10:isbn
9788021059962
n16:organizacniJednotka
14410