This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063105%21RIV13-MSM-14410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063105%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Předkládaná kapitola se snaží shrnout dílčí výsledky výzkumů zaměřených na problematiku vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Stěžejním tématem textu jsou možnosti podpory sociální inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v období školní docházky. Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu metod práce pedagoga, které by směřovaly k podpoře začleňování žáků do kolektivu a na sebehodnocení žáků s narušenou komunikační schopností v kolektivu intaktních dětí. Předkládaná kapitola se snaží shrnout dílčí výsledky výzkumů zaměřených na problematiku vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Stěžejním tématem textu jsou možnosti podpory sociální inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v období školní docházky. Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu metod práce pedagoga, které by směřovaly k podpoře začleňování žáků do kolektivu a na sebehodnocení žáků s narušenou komunikační schopností v kolektivu intaktních dětí. The chapter aims to summarize partial results of researches focused on the education for pupils with impaired communication abilities who attend primary school. The central theme of the chapter are opportunities to promote social inclusion of pupils with impaired communication abilities in the school. The research project is focused on the analysis of teacher s work, which aimed at promoting the inclusion of pupils and on self-esteem of students with impaired communication abilities in a group of healthy children.
dcterms:title
Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole Promoting Social Inclusion of Integrated Pupils with Impaired Communication Abilities at Primary School Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole
skos:prefLabel
Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole Promoting Social Inclusion of Integrated Pupils with Impaired Communication Abilities at Primary School Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063105!RIV13-MSM-14410___
n9:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n14:4645030
n3:druhVysledku
n11:C
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
159171
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063105
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
social inclusion; pupils with impaired communication abilities; teacher; elementary school
n3:klicoveSlovo
n13:elementary%20school n13:pupils%20with%20impaired%20communication%20abilities n13:social%20inclusion n13:teacher
n3:kontrolniKodProRIV
[3DC22487A91C]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
266
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:tvurceVysledku
Sychrová, Pavla
s:numberOfPages
9
n19:hasPublisher
Masarykova univerzita
n5:isbn
9788021059962
n8:organizacniJednotka
14410