This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063099%21RIV13-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063099%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
The text deals with the issue of inclusive education of students with severe visual impairments regarding their socialization at school and out of school and phenomenons that are associated with the socialization. Basic socialization terms are defined at the beginning of the article. Furthermore a qualitative research is presented aiming at specific factors affecting the success of inclusive education of students with severe visual impairments. The research data are processed in case studies, the results are appropriately interpreted. Text se zabývá analýzou faktorů inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením se zřetelem na jejich socializaci v prostředí školy i mimo ní a na jevy se socializací související. V úvodu textu jsou vymezeny základní pojmy týkající se socializace. Dále je prezentován kvalitativní výzkum zaměřený na vybrané faktory ovlivňující úspěšnost inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením. Výzkum je zpracován do případových studií, výsledky jsou patřičně interpretovány. Text se zabývá analýzou faktorů inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením se zřetelem na jejich socializaci v prostředí školy i mimo ní a na jevy se socializací související. V úvodu textu jsou vymezeny základní pojmy týkající se socializace. Dále je prezentován kvalitativní výzkum zaměřený na vybrané faktory ovlivňující úspěšnost inkluzivního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením. Výzkum je zpracován do případových studií, výsledky jsou patřičně interpretovány.
dcterms:title
Faktor socializace v inkluzivním vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením The Socialization Factor in Inclusive Education of Students with Severe Visual Impairment Faktor socializace v inkluzivním vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením
skos:prefLabel
The Socialization Factor in Inclusive Education of Students with Severe Visual Impairment Faktor socializace v inkluzivním vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením Faktor socializace v inkluzivním vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063099!RIV13-MSM-14410___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A14410
n3:aktivita
n19:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n10:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n18:8480028
n3:druhVysledku
n14:C
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
136094
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063099
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
student with visual impairment; social inclusion; inclusive education; socialization; self-concept; social skills; social competences; personality; family; social relationships
n3:klicoveSlovo
n4:socialization n4:social%20skills n4:social%20inclusion n4:social%20relationships n4:self-concept n4:personality n4:student%20with%20visual%20impairment n4:family n4:inclusive%20education n4:social%20competences
n3:kontrolniKodProRIV
[DBBC77585B9E]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
298
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2012
n3:tvurceVysledku
Nováková, Zita
s:numberOfPages
13
n7:hasPublisher
Masarykova univerzita
n17:isbn
9788021059955
n15:organizacniJednotka
14410