This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063072%21RIV13-MSM-14410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063072%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Currently, inclusive education is preferred and supported approach to students with special educational needs in the Czech Republic. However, on the margin of interest quite unjustly remains inclusion at vocational colleges which educate a high percentage of students with SEN after completion of compulsory education. Inclusive attitudes, culture and policy of vocational colleges belong among the main factors of successful inclusion of students with SEN, forming attitudes of students without disabilities and their families towards persons with disabilities. Furthermore, it is an important factor of social inclusion of students with SEN in adulthood. The article presents an international project TILE – Towards Inclusive learning Environments, which focuses on creation of a self-assessment tool for VET colleges. Inkluzivní vzdělávání je v současné době preferovaným a podporovaným přístupem na základních školách v České republice. Stranou zájmu však neoprávněně zůstává střední stupeň vzdělávání. Právě střední odborné školy vzdělávají velké procento žáků se SVP po ukončení základního vzdělání. Inkluzivní přístup, kultura a politika středních odborných škol jsou tak jedním z rozhodujících faktorů úspěšného začlenění žáků se SVP, vytváření adekvátních postojů k osobám s postižením u intaktních žáků a jejich rodičů a také důležitým faktorem sociální inkluze žáků s postižením v dospělosti. Příspěvek představí mezinárodní projekt TILE – Towards Inclusive Learning Environment, který navazuje na výzkum inkluzivního vzdělávání na ZŠ realizovaný v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (2007-2013). Inkluzivní vzdělávání je v současné době preferovaným a podporovaným přístupem na základních školách v České republice. Stranou zájmu však neoprávněně zůstává střední stupeň vzdělávání. Právě střední odborné školy vzdělávají velké procento žáků se SVP po ukončení základního vzdělání. Inkluzivní přístup, kultura a politika středních odborných škol jsou tak jedním z rozhodujících faktorů úspěšného začlenění žáků se SVP, vytváření adekvátních postojů k osobám s postižením u intaktních žáků a jejich rodičů a také důležitým faktorem sociální inkluze žáků s postižením v dospělosti. Příspěvek představí mezinárodní projekt TILE – Towards Inclusive Learning Environment, který navazuje na výzkum inkluzivního vzdělávání na ZŠ realizovaný v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (2007-2013).
dcterms:title
Possibilities of Self-assessment of Vocational Colleges in the Area of Inclusive Education Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání
skos:prefLabel
Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání Possibilities of Self-assessment of Vocational Colleges in the Area of Inclusive Education Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00063072!RIV13-MSM-14410___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A14410
n4:aktivita
n5:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622443)
n4:dodaniDat
n15:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n13:9368485 n13:6526756
n4:druhVysledku
n16:D
n4:duvernostUdaju
n22:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
152149
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00063072
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
Inclusion; vocational college; student with SEN; self-assessment tool; Index for Inclusion
n4:klicoveSlovo
n9:Inclusion n9:Index%20for%20Inclusion n9:student%20with%20SEN n9:vocational%20college n9:self-assessment%20tool
n4:kontrolniKodProRIV
[FCF0E05AF625]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
n4:obor
n7:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2012
n4:tvurceVysledku
Vaďurová, Helena Pančocha, Karel
n4:typAkce
n21:CST
n4:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
n4:zamer
n14:MSM0021622443
s:numberOfPages
6
n3:hasPublisher
Masarykova univerzita
n17:isbn
9788021059412
n10:organizacniJednotka
14410