This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061054%21RIV13-MSM-14410___/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061054%21RIV13-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
In the paper we present the results of the partial phase of the research project at the Faculty of Education Masaryk University named Special Needs of the Pupils in the Context of Framework Educational Programme for Basic Education. We were interested in the quality of inclusive environment and teacher arguments, that they have used for their advocacy. As a research method we have used content analyse. In this phase of the research we were interested in indicators of respect between teachers and pupils. V příspěvku seznamujeme čtenáře s vybranými výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V obsahové analýze argumentů z dotazníkového šetření nás zajímalo, jak sami učitelé hodnotí a verbalizují kvalitu prostředí vlastní školy pro všechny. V této etapě nás mimo jiné zajímaly indikátory vzájemného respektu mezi pracovníky školy a žáky. V příspěvku seznamujeme čtenáře s vybranými výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V obsahové analýze argumentů z dotazníkového šetření nás zajímalo, jak sami učitelé hodnotí a verbalizují kvalitu prostředí vlastní školy pro všechny. V této etapě nás mimo jiné zajímaly indikátory vzájemného respektu mezi pracovníky školy a žáky.
dcterms:title
Respekt jako nezbytná podmínka inkluze Respekt jako nezbytná podmínka inkluze Respect as a Prerequisite for Inclusion
skos:prefLabel
Respekt jako nezbytná podmínka inkluze Respect as a Prerequisite for Inclusion Respekt jako nezbytná podmínka inkluze
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00061054!RIV13-MSM-14410___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n3:aktivita
n11:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622443)
n3:dodaniDat
n14:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n4:2278413 n4:1128523 n4:8488916
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
165248
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00061054
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
inclusion; school for all; school educational programme; self-evaluation; indicators; respect
n3:klicoveSlovo
n8:school%20educational%20programme n8:indicators n8:inclusion n8:respect n8:school%20for%20all n8:self-evaluation
n3:kontrolniKodProRIV
[6C8C8E51F110]
n3:mistoKonaniAkce
PdF MU
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2012
n3:tvurceVysledku
Filová, Hana Havel, Jiří Kratochvílová, Jana
n3:typAkce
n18:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-09-12+02:00
n3:zamer
n22:MSM0021622443
s:numberOfPages
9
n12:hasPublisher
Masarykova univerzita
n9:isbn
9788021059412
n21:organizacniJednotka
14410