This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00058453%21RIV13-GA0-14410___/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00058453%21RIV13-GA0-14410___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Studie se zabývá analytickým přístupem k evaluaci expresivních úloh. Jejím cílem je přispět k vysvětlování některých problémů spojených s evaluací kvality v expresivních vzdělávacích disciplínách, jako je výtvarná, hudební nebo dramatická výchova. Argumentace v textu je založena na předpokladu, že žáci v průběhu řešení tvůrčí úlohy konstruují obsah svého učení jako prostředek rozvoje svých dispozic. Explanace jsou odvozeny z teorie konceptové integrace (Turner & Fauconier, 2002) a z Goodmanova analytického přístupu k expresivní symbolizaci. Studie zavádí a zdůvodňuje koncept evaluační pole tvorby, který má řešit problém doménové specifičnosti obsahu v protikladu k nespecifičnosti cílových požadavků na rozvoj žákovských dispozic. Studie se zabývá analytickým přístupem k evaluaci expresivních úloh. Jejím cílem je přispět k vysvětlování některých problémů spojených s evaluací kvality v expresivních vzdělávacích disciplínách, jako je výtvarná, hudební nebo dramatická výchova. Argumentace v textu je založena na předpokladu, že žáci v průběhu řešení tvůrčí úlohy konstruují obsah svého učení jako prostředek rozvoje svých dispozic. Explanace jsou odvozeny z teorie konceptové integrace (Turner & Fauconier, 2002) a z Goodmanova analytického přístupu k expresivní symbolizaci. Studie zavádí a zdůvodňuje koncept evaluační pole tvorby, který má řešit problém doménové specifičnosti obsahu v protikladu k nespecifičnosti cílových požadavků na rozvoj žákovských dispozic. The article deals with the analytical approach to evaluation of expressive tasks. Its aim is to contribute to the explanation of some problems associated with the evaluation of quality in expressive education disciplines, such as art education, drama or music. Argumentation in the article is based on presupposition that pupils during the solution of creative tasks construct the content of their learning as a mean of development of their own dispositions. Explanations are derived from the theory of conceptual integration (Tourner & Fauconier, 2002) and Goodman’s analytic approach to expressive symbolisation. The study introduces and justifies the concept evaluation field of creation, which is conductive to solution of the problem of domain specific content as opposed to non-specificity of target requirements for the development of pupils' dispositions.
dcterms:title
Evaluation of quality instruction in expressive tasks (on the example of art) Hodnocení kvality expresivních tvořivých úloh ve výuce (na příkladu výtvarné výchovy) Hodnocení kvality expresivních tvořivých úloh ve výuce (na příkladu výtvarné výchovy)
skos:prefLabel
Hodnocení kvality expresivních tvořivých úloh ve výuce (na příkladu výtvarné výchovy) Evaluation of quality instruction in expressive tasks (on the example of art) Hodnocení kvality expresivních tvořivých úloh ve výuce (na příkladu výtvarné výchovy)
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00058453!RIV13-GA0-14410___
n12:predkladatel
n17:orjk%3A14410
n3:aktivita
n9:P
n3:aktivity
P(GAP407/11/0262)
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n4:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n6:8238154
n3:druhVysledku
n5:J
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
139352
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00058453
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
quality instruction; expressive creative task; evaluation field; conceptual integration
n3:klicoveSlovo
n13:evaluation%20field n13:expressive%20creative%20task n13:quality%20instruction n13:conceptual%20integration
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[904DB2CA239C]
n3:nazevZdroje
Orbis scholae
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n18:GAP407%2F11%2F0262
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2012
n3:svazekPeriodika
6
n3:tvurceVysledku
Lukavský, Jindřich Slavík, Jan
s:issn
1802-4637
s:numberOfPages
21
n16:organizacniJednotka
14410