This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00057843%21RIV13-GA0-14410___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00057843%21RIV13-GA0-14410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This study approaches the quality of instruction from the content-focused didactics point of view and follows a series of our articles published in Pedagogika since 2005. It aims to provide a comprehensive overview of the theoretical background of content-focused approach to the quality of instruction. We understand the pursuit of quality as a means for teacher professionalization and for making pre-service teacher education, based on connecting theory and practice, more intellectually challenging. The study proceeds from the criticism of such pedagogical approaches to instruction that neglect the content dimension of education. The content-focused approach to the quality of instruction emphasizes the dynamics of the process of content transformation in teaching and learning and stresses clarity, structure and manageability of content for students as a measure of quality. Studie přistupuje ke kvalitě výuky z hlediska obsahově zaměřeného přístupu v didaktice v návaznosti na programovou řadu článků autorů publikovaných v Pedagogice od r. 2005. Jejím cílem je poskytnout ucelený pohled na teoretická východiska obsahově zaměřeného přístupu ke kvalitě výuky. Cesty ke kvalitě zde jsou chápány jako prostředek profesionalizace učitelů a zvyšování intelektuální náročnosti jejich přípravy založené na spojování teorie s praxí. Studie vychází z kritiky těch pedagogických přístupů k výuce a k jejímu hodnocení, které opomíjejí obsahovou složku vzdělávání. Obsahově zaměřený přístup ke kvalitě výuky vyzdvihuje dynamiku procesu transformace obsahu ve výuce a klade důraz na jasnost, strukturaci a přístupnost obsahu pro žáky jako měřítka kvality výuky. Smyslem hodnocení kvality výuky je možnost jejího zlepšování na základě výběru relativně nejkvalitnější alternativy (alterace) k reálné situaci výuky. Studie přistupuje ke kvalitě výuky z hlediska obsahově zaměřeného přístupu v didaktice v návaznosti na programovou řadu článků autorů publikovaných v Pedagogice od r. 2005. Jejím cílem je poskytnout ucelený pohled na teoretická východiska obsahově zaměřeného přístupu ke kvalitě výuky. Cesty ke kvalitě zde jsou chápány jako prostředek profesionalizace učitelů a zvyšování intelektuální náročnosti jejich přípravy založené na spojování teorie s praxí. Studie vychází z kritiky těch pedagogických přístupů k výuce a k jejímu hodnocení, které opomíjejí obsahovou složku vzdělávání. Obsahově zaměřený přístup ke kvalitě výuky vyzdvihuje dynamiku procesu transformace obsahu ve výuce a klade důraz na jasnost, strukturaci a přístupnost obsahu pro žáky jako měřítka kvality výuky. Smyslem hodnocení kvality výuky je možnost jejího zlepšování na základě výběru relativně nejkvalitnější alternativy (alterace) k reálné situaci výuky.
dcterms:title
Quality of Instruction: Content-focused approach to research into teaching and learning Kvalita výuky: obsahově zaměřený přístup ke studiu procesů vyučování a učení Kvalita výuky: obsahově zaměřený přístup ke studiu procesů vyučování a učení
skos:prefLabel
Kvalita výuky: obsahově zaměřený přístup ke studiu procesů vyučování a učení Kvalita výuky: obsahově zaměřený přístup ke studiu procesů vyučování a učení Quality of Instruction: Content-focused approach to research into teaching and learning
skos:notation
RIV/00216224:14410/12:00057843!RIV13-GA0-14410___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A14410
n4:aktivita
n10:V n10:P
n4:aktivity
P(GAP407/11/0262), V
n4:cisloPeriodika
3
n4:dodaniDat
n16:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n6:5880386 n6:8238154
n4:druhVysledku
n18:J
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
146114
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/12:00057843
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
content transformation; pedagogical content knowledge; quality of instruciton; content-focused approach; research
n4:klicoveSlovo
n11:content%20transformation n11:quality%20of%20instruciton n11:research n11:pedagogical%20content%20knowledge n11:content-focused%20approach
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[E02A885F0374]
n4:nazevZdroje
Pedagogika
n4:obor
n13:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n15:GAP407%2F11%2F0262
n4:rokUplatneniVysledku
n16:2012
n4:svazekPeriodika
62
n4:tvurceVysledku
Janík, Tomáš Slavík, Jan
s:issn
0031-3815
s:numberOfPages
25
n19:organizacniJednotka
14410