This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056096%21RIV12-MSM-14410___/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056096%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
In this chapter the outcomes from research are introduced. We present the pedagogical tool “School Life Evaluation Scale” for investigating effectiveness of preventive programmes at the school level. This research is based on pupils perspective. V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje „Hodnocení školního prostředí“ pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žáků samotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy. V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje „Hodnocení školního prostředí“ pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žáků samotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy.
dcterms:title
Strategies of Prevention and Evaluation for Behaviour Difficulties at School Prevence problémů chování ve škole a její evaluace Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
skos:prefLabel
Prevence problémů chování ve škole a její evaluace Strategies of Prevention and Evaluation for Behaviour Difficulties at School Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00056096!RIV12-MSM-14410___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A14410
n3:aktivita
n4:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n13:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n20:9984852
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
223221
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00056096
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
School life; prevention; behaviour disorder; adaptation; assessment; research; school; social competences; social relationship; school attitudes; inclusive school.
n3:klicoveSlovo
n6:school n6:School%20life n6:assessment n6:adaptation n6:behaviour%20disorder n6:social%20relationship n6:inclusive%20school. n6:research n6:social%20competences n6:prevention n6:school%20attitudes
n3:kontrolniKodProRIV
[4418C07EEAF1]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
386
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n3:tvurceVysledku
Vojtová, Věra
s:numberOfPages
8
n14:hasPublisher
MUNI PRESS
n17:isbn
978-80-210-5731-9
n8:organizacniJednotka
14410