This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055901%21RIV12-MSM-14410___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055901%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n3:Vysledek
dcterms:description
Kapitola je uvedením do problematiky kvality školního vzdělávání. Jejím cílem je předestřít systémový rámec kvality v dané oblasti, a nabídnout tak zastřešení pro jednotlivé kapitoly zařazené do této knihy. Výklad kapitoly je rozvržen do čtyř částí. Nejprve autoři připomínají výsledky analýz nálezů českého pedagogického výzkumu a poukazují na problém nerovnoměrně rozložené výzkumné pozornosti. V návaznosti na to konstatují potřebu produkovat výzkumné poznání o problémech školního vzdělávání tak, aby mohlo vznikat integrované a kumulativní vědění. Tím poukazují na potřebu propracování modelů (kvality) školního vzdělávání a odpovídajících výzkumných nástrojů. Jejich koordinované uplatnění ve výzkumné praxi by mělo vést k produkci vzájemně provázaných poznatků a k jejich systematickému začlenění do poznatkové základny. The chapter serves as an introduction to the area of school education. It aims to present a systemic framework of quality in the area in order to interconnect the individual chapters in this book. This chapter comprises four parts: Czech educational research analyses' results with particular focus on unevenness of allocation of research attention, a reference to the need to produce research into school education outcomes in a way that allows integrated and cumulative knowledge to be founded, indication of urgent need to elaborate on models of (quality of) school education and corresponding research methods. Their co-ordinated application in research practice should therefore lead to production of mutually interconnected knowledge and its systemic inclucion into knowledge base. Kapitola je uvedením do problematiky kvality školního vzdělávání. Jejím cílem je předestřít systémový rámec kvality v dané oblasti, a nabídnout tak zastřešení pro jednotlivé kapitoly zařazené do této knihy. Výklad kapitoly je rozvržen do čtyř částí. Nejprve autoři připomínají výsledky analýz nálezů českého pedagogického výzkumu a poukazují na problém nerovnoměrně rozložené výzkumné pozornosti. V návaznosti na to konstatují potřebu produkovat výzkumné poznání o problémech školního vzdělávání tak, aby mohlo vznikat integrované a kumulativní vědění. Tím poukazují na potřebu propracování modelů (kvality) školního vzdělávání a odpovídajících výzkumných nástrojů. Jejich koordinované uplatnění ve výzkumné praxi by mělo vést k produkci vzájemně provázaných poznatků a k jejich systematickému začlenění do poznatkové základny.
dcterms:title
Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky The systemic framework of school education: introduction
skos:prefLabel
Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky The systemic framework of school education: introduction
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055901!RIV12-MSM-14410___
n3:predkladatel
n4:orjk%3A14410
n5:aktivita
n15:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n13:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n11:5880386 n11:8648840 n11:1345435
n5:druhVysledku
n19:C
n5:duvernostUdaju
n12:S
n5:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
234106
n5:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055901
n5:jazykVysledku
n8:cze
n5:klicovaSlova
quality of instruction; empirical research; theoretical background
n5:klicoveSlovo
n9:quality%20of%20instruction n9:theoretical%20background n9:empirical%20research
n5:kontrolniKodProRIV
[125B2CD4CDA3]
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23
n5:nazevZdroje
Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje.
n5:obor
n16:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n5:pocetStranKnihy
243
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n5:tvurceVysledku
Janík, Tomáš Najvar, Petr Kubiatko, Milan
s:numberOfPages
9
n18:hasPublisher
MU
n17:isbn
978-80-210-5705-0
n14:organizacniJednotka
14410