This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055900%21RIV12-MSM-14410___/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055900%21RIV12-MSM-14410___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá autoevaluačními procesy v mateřských školách, které jsou nahlíženy prostřednictvím jedné z pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 290 respondentů z celé České republiky a rozhovorů se 17 předškolními pedagogy. Vývoj autoevaluačních procesů v mateřských školách napovídá, že se vzrůstajícími zkušenostmi roste jejich pozitivnější vnímání. Přesto stále přetrvává nesystematičnost a nedostatečná je také účelnost, s jakou se autoevaluace v mateřských školách provádí. Příspěvek se zabývá autoevaluačními procesy v mateřských školách, které jsou nahlíženy prostřednictvím jedné z pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 290 respondentů z celé České republiky a rozhovorů se 17 předškolními pedagogy. Vývoj autoevaluačních procesů v mateřských školách napovídá, že se vzrůstajícími zkušenostmi roste jejich pozitivnější vnímání. Přesto stále přetrvává nesystematičnost a nedostatečná je také účelnost, s jakou se autoevaluace v mateřských školách provádí. The paper deals with self-evaluation processes in the kindergartens, which are viewed through the model of the five dimensions. In the empirical part, the contribution is approaching conclusion of the questionnaires, which was attended by 290 respondents from all over the Czech Republic and of the dialogues with 17 pre-primary educators. Progress of self-evaluation processes in the kindergartens suggests that with increasing experience is growing their positive perception. Still, there remains a lack of the systematicness and also the effectiveness which the self-evaluation in the kindergartens is worked with.
dcterms:title
The use of self - evaluation to monitor the quality and the development of nursery school Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy
skos:prefLabel
The use of self - evaluation to monitor the quality and the development of nursery school Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy
skos:notation
RIV/00216224:14410/11:00055900!RIV12-MSM-14410___
n17:predkladatel
n20:orjk%3A14410
n4:aktivita
n21:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n5:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n13:6378633
n4:druhVysledku
n7:D
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
240787
n4:idVysledku
RIV/00216224:14410/11:00055900
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
Self-evaluation; dimensions; school development
n4:klicoveSlovo
n16:school%20development n16:dimensions n16:Self-evaluation
n4:kontrolniKodProRIV
[DC4025CA4D9F]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
n4:obor
n22:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n4:tvurceVysledku
Syslová, Zora
n4:typAkce
n8:CST
n4:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
5
n19:doi
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-77
n3:hasPublisher
Masarykova univerzita
n14:isbn
978-80-210-5774-6
n6:organizacniJednotka
14410